tisdag 24 maj 2011

Tisdagsbilden-Fabriken

är denna tisdag på trappan/verandan/balkongen. Då blev det vår trappa och entré till huset.Där har vi en liten uteplats dom ligger under tak. Sitter ofta här när det regnar och vi tänkt grilla eller så. Skönt och svalt även den varmaste sommardag.
Mera bilder hittar du på Fabriken så gå in och kika :)


Vy över trädgårdslandet vid entrén, med lite taklök i förgrunden.

Ljuslyktor är ett måste...om jag får bestämma

Ett litet caffebord med små stenar...ja och en ljuslykta :)

Underbara Flitigalisor och lite grönt..

Bara att slå sig ner en stund......






 

21 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort! Där skulle jag trivas att slå mig ner :)
    Ha en fin dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Där är det nog skönt att sätta ner sig emellanåt. Håller med dig.. ljuslyktor är ett måste :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Vilken fin plats.
    Va härligt o sätta sig ner där o bara njuta :)
    Ha en fin dag.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Mysig hörna!
    Så bra du har fångat taklöken på bild - både skärpa och djup!

    SvaraRadera
  5. Så jätte vackra foton!!
    ha en skön tisdag Kram

    SvaraRadera
  6. Där skulle jag inte ha något emot att slå mig ner en stund och bara sitta och njuta av allt det vackra.
    Ha en bra dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. fina bilder... ser jätte mysigt ut. //kram

    SvaraRadera
  8. Beautiful pictures!!! Hugs Yvonne

    SvaraRadera
  9. Så fint Du har gjort. Jag slår Mej gärna ner en stund :) Lite gott fika och prata. Men Du får ställa fram fler stolar för Jag ser Vi blir fler.

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga blommor du har! Flitiga lisor är bedårande :)

    Japp, jag köpte katten på "Hus till hus", när jag fick syn på den så kunde jag inte glömma den så jag var TVUNGEN att köpa den :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Jag slår mig ner och lyssnar en stund på ditt system att hålla ordning på bloggarna!:) Alla sätt är bra utom de dåliga som man säger;)

    Mysigt du har det!! Gillar kanten på bordet!

    Kram från milla-andante.blogspot.com som inte kan logga in på blogger...grr

    SvaraRadera
  12. vad mysigt och fint du har det :-)

    Ha en finfin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Villken mysig sittplats, där får du många goa stunder :) önskar dig en fin vecka! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  14. Hej vännen =)
    Hoppas att allt är bra med dig och tusen tusen tack för att du lämnar så mysiga kommentarer hos mig! Jag är så glad att jag funnit så fina bloggvänner =).
    Jag hoppas att du får en fortsatt bra kväll min vän Kram Tina

    SvaraRadera
  15. Det så ut som en skikkelig koselig uteplass :)

    SvaraRadera
  16. Skönt att ha en liten plats att sitta på även vid regn. Jag tycker det är så skönt att kunna vara ute då också men gärna då med ett tak över.
    Ha en bra dag/kram

    SvaraRadera
  17. Så mysigt det ser ut....:)) O ljuslyktor E ett måste...:)

    Tack för de goa orden...jepp...ibland känns livet bara SÅDÄR...fast det känns faktiskt lite bättre redan...har tagit det lugnt..ätit gott...kollat en film med familjen...:))
    Ha de gott..
    Kraamizar Git

    SvaraRadera
  18. Fint!

    Jag ÄLSKAR Taklökar!

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  19. Ser skönt och mysigt ut! Hade jag kunnat tänka mig en fika:)Fast inte idag, för fyy vad det blåser.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  20. Så mysigt ni har det! Har aldrig tänkt på att man kan ha "plättar" tillsammans med sommarblommorna, jättefint! =)
    Ha en fin kväll.

    kram kram

    SvaraRadera
  21. Så gulligt, så gulligt, mysigt med dina växter på foton. Tack för titten.
    Kram och god natt.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)