fredag 27 maj 2011

Svart projekt....

Mitt lilla ena projekt är nu klart :)
Skall pryda vår trappa med tavlor. Samlat ramar en tid som jag nu sprayat svarta.
Min skapar ådra fick komma fram och göra lite motiv av skiftande karaktär.
Tillkommer en hylla som jag hittade på loppis för ganska så längesedan som också blivit svart.
Ja nu återstår att hänga tavlor......INTE lätt. Men vi får försöka så visar jag resultat när det är klart.

Önskar er en riktigt skön fredags kväll ♥


Detta är en spegel underst så baksidan på småtavlorna speglar sig i glaset.

















































19 kommentarer:

  1. Ett tips är att rita av dem på papper och tejpa upp dem med maskeringstejp så du ser hur de riktiga tavlorna ska hänga.
    Ha en underbart mysig helg vännen
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Hade tänkt ge samma tips som föregående kommentar, men nu slipper jag;)
    Lycka till med projektet, kommer bli superfint!

    Ha en skön helg, kram Therese

    SvaraRadera
  3. Så snygga dom blev!
    Blir nog fint när du väl bestämt hur dom ska hänga! =)

    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Vad du är pysslig :-)
    De ser jättefina ut..

    Vilket konstigt väder det är idag. Solsken o varmty ena stunden och sen öseregn.. Nu öser det ner här.. Tur man får vara inne ;-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det kommer att bli så fint! :)

    Du måste mena Horla? De har ett jättebra fik med både goda smörgåsar och bakverk. Nu om somrarna är det på torsdagkvällar. På vinterhalvåret är det på söndagar. Det är en bra auktion som jag varmt kan rekommendera.

    Jag önskar dig en fin helg!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Kommer bli jättefina att hänga upp på väggen.
    Snyggt!

    Såg att du ställt en fråga....det är säkert försent att svara nu..... men som du vet så har jag varit liiiite irriterad på Blogger.

    Någon fakir har jag tyvärr inte och de små fotona kostar hos oss 20 kr. och de stora 40 kr.
    Hoppas det löste sig ändå.....

    Kika gärna in fler gånger så kan vi "tjöta" lite igen...

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  7. Jag hade en svart period i förra veckan då kökspallen fick sig ett par lager. Denna vecka är det visst pasteller som gäller!

    Tips för hängande av tavlor: Häng dem inte för långt ifrån varandra, och låt gärna avståndet mellan varje tavla vara likadant. Häng dem gärna så att de går i linje upptill eller nedtill , det brukar bli harmoniskt för ögat.

    SvaraRadera
  8. Vad fint det kommer att blir! Ha en skön fredagskväll!

    SvaraRadera
  9. Blir läckert när det är klart, lycka till med ditt pyssel och knåp.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Snyyyyggt! Tror minsann jag snor din idé rakt av =)

    SvaraRadera
  11. Hej Maria!
    Visst är det snyggt med svarta tavlor,har också några på g.
    Du undrade om bilderna med signatur på.Jag redigerar mina bilder i http://www.picnik.com/ och där kan man välja text och skriva in,göra ram o.s.v.Ganska kul.Jag lägger in text på varje när jag redigerat.Lycka till.
    Ha en härlig helg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  12. Snyggt med svarta ramar. Så bra du är att skapa motiv. Läckra :)
    Ha en skön kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  13. Åh vad kul att se resultatet sen.
    Kommer säkert att bli jätte fint.

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  14. Glöm inte att delta i min nya smyckestävling inget länktvång!

    http://eeeelins.blogg.se/2011/may/vin-ett-superfint-fjaderorhange.html#comment

    Lycka till :)

    SvaraRadera
  15. Jätte fint får vi tro att det blir när det är färdigt. Tänk vad ny färg kan göra.
    Ha en bra helg/kram

    SvaraRadera
  16. lycka till :) glöm inte att gilla inlägget på bl! :)

    SvaraRadera
  17. nää suporterna brukar inte vara nå vidare :P

    SvaraRadera
  18. Snyggt med svarta ramar, ska bli roligt och se när du hängt upp dom. Undrade just varför jag aldrig ser nya inlägg från dig i min blogglista, jag har glömt ändra bloggadress, så den gamla låg långt ner....
    Ha en mysig lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  19. Ja, etiketterna blev en succé! Och det är ju en produkt man verkligen kan utveckla i det oändliga!
    Vilka fina bilder du tar!
    Kram Anna

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)