måndag 9 maj 2011

Måndag kväll.....

och varmt och skönt är det. Helgen har väl för dom flesta av oss inneburit sol och värme. Tillbringar dagar och kvällar ute i friska luften. Lite små pill här och där och lugnt och slappt. Maken varit vid båten en sväng trots sitt finger. Men det läker bra. Själv har jag cyklat en del (dock utan kamera denna gång).
Jag arbetar ju mina 25% nu för tiden så det har jag roat mig med idag, resten av dagen ganska så slapp. Det lägger sig ett lager av frömjöl nu överallt....hum och inte har jag lust att städa inte. Städa kan jag göra en annan gång :)
Inte suttit vid någon dator heller egentligen....vem kan göra det nu på dagarna. Skall försöka hälsa på er dom närmsta dagarna när tillfälle ges. Önskar er alla en härlig vecka nu. Och ta tillvara på vädret.

Lite Petunier har intagit trädgården.





16 kommentarer:

  1. Önskar dig en fortsatt skön vecka! Kram.

    SvaraRadera
  2. Har inte heller suttit så mycket vid datorn nu det är ju så mycket annat man vill göra.

    Fina blommor Du visar.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!
    Det borde finnas en lag som förbjuder städning hemma när det är varmt och soligt ute.
    Ha det så bra.
    Kram,
    Sarah

    SvaraRadera
  4. jaa nu passar vi på att njuta så länge det är vackert!Kramis på dej Gunilla

    SvaraRadera
  5. Går det bra på arbetet? Hoppas det :-)

    Såklart ska man passapå att vara ute så mycket man kan nu.. st'da och hänga vid datan kan man göra när det blir lite sämre väder...

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Sv: det har varit strul med blogg.se så det är nog därför du inte kunnat lämna kommentarer.
    Har själv inte kunnat göra inlägg.

    SvaraRadera
  7. Frömjöl överallt är det så idag fick jag skaka tvätten ordentligt innan jag tog in den. Det måste vara svårt för alla allergiker just nu.
    Ha det/kram

    SvaraRadera
  8. Vill önska dig en fin vecka med, tack för din fina kommentar/ johanna

    SvaraRadera
  9. Härligt att vara ute och cykla, själv önskar jag mig en och jag får snart ta och köpa en istället för att prata om det i flera år ;) Kram

    SvaraRadera
  10. Det låter bra!
    Njuta ska man när man kan och nu när solen är framme så vill jag också passa på att vara ute så mycket det går=))
    Sitta framför dator hinner man ju ändå!

    Ha en fin fortsatt vecka/Kram Hannis

    SvaraRadera
  11. Hej vännen!!
    Nä städat blir det inte här heller , fast det behövs...dammsugarslangen har gått av!!?!
    Och de fattiga stunder man har vill man ju förstås vara ute...tur att det var såå skönt ute sent igår kväll och ska bli även idag:)
    fint med petunior, det ska jag ta hem till butiken imorgon!
    kraam

    SvaraRadera
  12. Gomorron
    Visst vill man vara ute så mycket som möjligt. Idag är jag ledig fm, ska snart snöra på mig skorna och ta en runda. Får byta rutt idag, är så mycket ormar i spåret, dom ligger och solar sig. Och jag är livrädd så fort jag ser en.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  13. Så vackert med petuniorna i trälådan och korgarna.
    Det är nästan så att tiden inte räcker till nu för allt man villa hinna med ute.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  14. Åhhh, så sköna bilder du bjuder på :):)
    Här uppe i norr håller trädgården sakta men säkert på att vakna. Ska "påta" lite i morgon, men i dag blir det lite Scrapbooking med några damer.
    Ha en skön dag i solen ;)
    Kram, Britt-Inger

    SvaraRadera
  15. Hej! Jag har en liten tävling hos mig o lottar en vinnare bland mina följare... Ha en skön dag i solen kramiz Jessica

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)