måndag 30 maj 2011

Gamla minnen så här på måndagen...

Ja i mitt hem är det ju inte så mycket Shabby Chick, även om jag gillar det.Har ju en mer rustik inredning. Men i köket som är lite gammaldags kan jag Shabba till det lite i alla fall. Så min lilla hylla brukar få sig lite Shabby Chick emellanåt.
Nu inför ny vecka har vi skyltat om lite. Några gamla foton, farmor Hildas spets mm. Kanske inte så mycket gull gull, men fint blev det.

Helgen har varit lugn och mysig. Men  måste säga att jag är lite trött på vädret bara. Fast idag är det ju helt underbart. Blir ut på cykeltur tror jag.
Har haft besök av goda vännen / släktingen Björn som numera bor och jabbar i Thailand. Så himla kul det var.
Maken uppvaktade mig på Morsdag med gula underbara rosor. Barnen firar Morsdag med mig på tisdag. Så nu har jag det att se framemot.
Min egen lilla mamma Stina finns ju inte bland oss längre. Så jag var på hennes grav med blommor, så mysigt men sorgligt.

Önskar er en bra vecka ♥






































10 kommentarer:

  1. Oh så fint med gula rosor, snäll man du har. Hoppas du kom ut på en cykeltur för vädret är inte så illa, i alla fall inte här. Greja med pynt ta bort sätta fram nytt är ganska roligt.
    Ha det bra/kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Härligt med gula rosor, det är fint :)
    Vilka vackra svartvita bilder du har på dina bilder :)
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. visst är det härligt att vädret äntligen verkar vända. Nu behöver vi sol sol sol;)

    Underbart med rosor och vad vackert det har blivit på din hylla...

    Önskar dig en fortsatt skön måndag

    SvaraRadera
  4. Så fina gamla foton du har!
    Ja äntligen får vi njuta av lite sol, men man får söka sig i lä för vinden.
    Ha det bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Har inte hunnit ägna mig åt bloggeriet så mycket det senaste, men nu har jag surfat runt och njutit av alla dina vackra och rofyllda bilder - underbart! Gillar den gamla dalahästen mycket t ex! Kram!

    SvaraRadera
  6. Jag blir så arg...Blogger fungerar fortfarande inte för mej,grr,grr...Visst är det kul att bli lite uppvaktad.Sen har du mer att se framemot då med barnen Kramis (Får kommentera anonymt) Gunilla

    SvaraRadera
  7. Så jättefint du har gjort! Älskar gamla spetsar och foton, bär på mycket historia. =)
    Nu kommer sommaren, har du väl hört? Ska bli underbart!
    Ha en fin kväll.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Hej Maria!

    Gula rosor och mer uppvaktning på gång, vad mysigt...

    Lite shabby chic är snyggt här och var!

    kram Mariette

    SvaraRadera
  9. hoppas ni får trevligt idag när ni ska fira morsdag

    kram

    SvaraRadera
  10. Härligt shabby chict. Jag har heller inte den stilen men tycker det är väldigt fint. Mitt uterum ska förmodligen gå i den stilen litegrann.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)