söndag 1 maj 2011

Foton från helgen's cykeltur...

Jag älskar ju att cykla. Gärna numera med kameran förstås. Var ute en sväng i dag men va kallt det var. Nästan att jag skulle haft handskar på mig.
Lite klick från turen....

Nere i hamnen och hälsade på maken

Älskar den här grinden borta vid Bryngenäs slott































Början på Bryngenäs ängar















Vy över sjön, längtar till båten

Solen gick i moln...



































Ja och här hade något hänt ute på sjön eller på någon ö. Utryckning...usch ja.



















Önskar er en fin söndag kväll och god start på veckan.





21 kommentarer:

  1. Så fina foton önskar dig en fin vecka
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar grind, den skulle jag vulja ha här hemma!
    En fin start på sköna maj önskar jag dig!
    Kramen Mimmi

    SvaraRadera
  3. Så underbar grind och härliga bilder. Läskigt med utryckningen. Kram från Småland.

    SvaraRadera
  4. Trodde du försvunnit igen... men testade gamla adressen. :) å där var du.
    fina bilder.

    SvaraRadera
  5. Härliga cykelbilder. Grinden är ljuvlig.

    Önskar dig en underbar start på den nya månaden och veckan

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig cykelvääg du har !
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Det är frihet att susa fram på en cykel, man får så mycke fina intryck.. ha en go dag! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  8. Härlig cykeltur.
    Ha en fin dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Vilken skön cykeltur :-9

    Hoppas det gick bra för räddningstjänsten :-)

    Önskar dej en härlig måndag!
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Så underbar cykeltur genom ett fint landskap! Vacker grind!

    SvaraRadera
  11. Åh vilka underbara bilder! Själv har jag jobbat hela helgen.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  12. Cyklade också i helgen och handskarna var bra att ha! Idag har det snöat lite smått på morgonen, vilka väderväxlingar vi har!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  13. Härligt att du också är svag för gamla grindar.....dörrar och fönster kan också vara så vackra. Så fina kort det blir med din nya kamera och en duktig fotograf bakom kameran. Ha det gott / Néa

    SvaraRadera
  14. Tycker om att knäppa kort i bland, men cyklingen hoppar jag över!
    Fina bilder har du knäppt i alla fall :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  15. Åhh vilken härlig cykeltur i ett härligt landskap.
    Va fint ni bor och har det runt om er.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  16. Vad trevligt att du hittat in till mig!!!! Blev så glad över att du lämnade en kommentar :)

    Vilken vacker natur du visar, måste varit en ljuvlig cykeltur? Här i Skövde har vi tyvärr inget vatten, så jag passar på att njuta lite extra av dina bilder :).

    Kram Maria

    SvaraRadera
  17. Vilken härlig tur du var ute på och jag håller med om att den grinden är jättefin.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder - ja, förutom olycksbilderna... Jag har väldigt stor respekt för vatten.
    Ha en fin kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  19. Jag hoppas att det gick bra för den drabbade. Att göra cykelturer är verkligen ett härligt vårtecken.

    SvaraRadera
  20. Ja jag önskade att jag ochså gillade att cykla man liksom kommer lite längre än när man går.
    Men Jag gillar inte att cykla.Kanon fina bilder.
    Gillar den underbara bilden på grinden.
    Kramiz Mia

    SvaraRadera
  21. Det är verkligen härligt att cykla,tyvärr så äger jag ingen cykel än.Ha en fin start på veckan.Här är det inte så lovande,nu p tisdagsmorgonen snöar det för fullt!kram.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)