onsdag 18 maj 2011

Även om det regnar...

så smög jag ut i trädgården en sväng......och ja visst är den söt. Mitt lilla hjärta med små stenar och lite grönt trots allt. Står där på det blöta bordet. Avklarat lite jobb idag och ett besök på Blomsterlandet. Måste förnya blommorna på framsidan nu. Urvuxna penséer som spretar åt alla håll. 
Har också lite projekt jag MÅSTE ta tag i. Maken åker bort ett par dagar...kan det hända något då mån tro.

Önskar er en bra onsdag nu. Kommer ju en ny deckare ikväll...bra TV väder nu idag.



16 kommentarer:

  1. Hej Maria! Vilken fin liten skål...och deckaren ska jag också se:) KRAM Helena

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du har nått i görningen ;)
    Söt skål du har.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Då säger jag Välkommen till min blogg!! Bra att du kommenterade så jag fann dig:) Nu ska jag kika runt hos dig. Spännande...
    Kram Jessika

    SvaraRadera
  4. jättesött hjärta! Ska bli spännande att se vad som är på G ! / Gunilla

    SvaraRadera
  5. Ett litet "hjärtligt" fågelbad, så fint!
    Undrar vad du nu har i görningen...när "katten" är borta... ;)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Jättegulligt hjärta :-)

    En deckarkväll låter ju perfekt :-)
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej :) Vad kul att du kikade förbi och lämnade en liten hälsning. Det uppskattas =)
    Du har en fin blogg så jag kommer tillbaka. Önskar dig en trevlig kväll
    Kram Tessan

    SvaraRadera
  8. Låter perrans att du smider planer! Man ska passa på när man får chansen.

    SvaraRadera
  9. Man kan göra så lite för att det skall ge så mycket, gulligt blev det. Har varit inne stort sett hela dagen, regn, regn och åter regn.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  10. Var ett tag sedan jag kikade in hos dig,skönt att läsa att duhar det bra.Jättefint hjärta!kram!

    SvaraRadera
  11. Vilken fin bild!
    Jag skulle också behöva förnya lite blomster jag också men kommer inte riktigt till skott.
    Deckare låter finfint, mysa under en filt nu är inte dumt!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Jag brukar titta på tyst vittne på Fredagar!
    Är så perfekt när det är fristående avsnitt :)
    Ha en fin Torsdag!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  13. Förstår dig precis, älskar att ta på mig stövlarna och traska runt i trädgården när det regnar :-) ha det gott! Kram

    SvaraRadera
  14. Är också en sån där som fixar till lite när maken är borta, man får härja som man vill och utan att någon undrar vad man håller på med. Oftast ser maken inte vad jag gjort, så det passar väl bra och smälter in antar jag. Kramar och ha en fin dag. Birgitta

    SvaraRadera
  15. Spretande penséer här också, jag måste också planera nytt. Men det får bli nästa vecka, får försöka piffa upp dom under helgen.
    Ha en fin torsdag och helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  16. Vilket fint hjärta!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)