tisdag 5 april 2011

Tisdagsbilden-Fabriken

Tisdagens tema är idag FAVORITINREDNINGSBUTIKEN!
Och då har jag många, många butiker. Det kan egentligen vara vilken butik som...bara det inspirerar mig på något sett.  Men visst har jag en del favoriter. Lite bilder från en del av dom. Titta också in på Inspirationsfabrik på mera favoriter.
IKEA så klart









Indiska



Chilli
Storegården Country Living
Hemligheter i Alingsås




































Systrarnas Hus i Alingsås
Balders Hage i Alingsås & Göteborg

14 kommentarer:

  1. Hej vännen! Tack för härlig shoppinginspiration så här på morgonkvisten...Balders hage är ju en favvo! =0)
    Ha en fin dag.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Vilken fin inspiration! Tack också för den jättefina utlottningen du ordnade:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  3. Härlig inspiration!!
    Jag vet att ni har så många fina butiker i Alingsås och egentligen borde jag besöka sta´n lite oftare. Kanske det blir en tur i vår när man kan fika ute...för en massa år se´n brukade vi fika på Violas café, om jag inte minns fel.

    Hoppas Du får en härlig dag!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. Många trevliga butiker du har där. Och där kan man hitta många fina fynd!

    SvaraRadera
  5. Vad kul att få kika in i dina favoritbutiker...det finns ju så mycket fint!
    Kramen.

    SvaraRadera
  6. Många av mina favoriter här också! Ikea-bilden är så härlig... skulle vilja krypa ner i den där sängen ända tills regnandet slutat och våren kommit igång på riktigt!

    SvaraRadera
  7. vackra bilder , allt känns så inspirerande, undra om det är för att det är vår ??

    SvaraRadera
  8. TACK för att du "följer mig" och tycker om min blogg...KRAM<3<3...visst är det roligt att titta runt bland alla bloggar...och upptäcka nya...kul att var HÄR! Jag har aldrig varit i Alingsås...jo kanske på någon mack när man passerat på väg mot kusten. Ni ser ut att ha fina butiker där också...väl värt ett lite längre stopp nästa gång.../Maria

    SvaraRadera
  9. It's great to walk out and do shopping, I love, is good for health.
    Kisses from Canary Yeyita.

    SvaraRadera
  10. Kul att få se :)

    ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  11. Ja, indiska är en favorit! Finns alltid någon liten, speciell detalj!

    Alingsås verkar vara värt ett besök:-)

    Tack för tips!
    A

    SvaraRadera
  12. Javisst har man fler bra inredningsbutiker, men den bästa av alla är Butik Östergården utanför Skövde värt ett besök.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  13. Godmorgon Maria.
    Oj vilken svår uppgift...man har ju mååånga favvobutiker:)) Gillar dina val.
    Tack för din hälsning oxå:)Det är "lite mycket" just nu i min lilla värld så inläggen är inte så frekventa just nu. Ska försöka hinna få till ett till ikväll:) Önskar såklart även dej en fin vecka!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  14. Det finns många fina butiker. Jag gillade verkligen "Hemligheter" när jag var där inne förra veckan. Så mycket härliga färger man blir glad av.

    Jag önskar dig en fin onsdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)