onsdag 13 april 2011

Krasslig men med drömmar....

I två dagar har en förkylning slagit sig till ro i min kropp. Ingen energi överhuvud taget.Stirrar ut i en grå dager där regnet hänger i luften. Näsan rinner och kroppen värker, visst är det synd om mig :) MEN drömmarna flödar likaså en massa idéer.
Tittar ut i trädgården och suckar...för där finns mina drömmar. Går i spinn när jag tänker på dessa cottage garden med ett överflöd av blommor i alla färger.



















Köpte lite nytt till trädgården i helgen som jag nu väntar på. Och hoppas att dom skall trivas bra.

Ros Sympathie

Backsippor

Clematis Paul Farges...som vi har på framsidan av huset. Nu hoppas jag att även baksidan skall passa lilla blomman. Den klarar nämligen av skugga, vilket är bra i dessa fall.

































6 kommentarer:

  1. Krya på dej...
    jag är inne på min andra vecka med förkylninge nu...tycker bara den blir värre å värre...:(

    SvaraRadera
  2. Så trist att du mår dåligt.Förkylningar är det värsta jag vet.Men har klarat mej länge nu.Hoppas den turen står sej.Krya på dej nu.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kryar på dig innan helgen kommer :)
    Jättefina bilder på underbara blommor.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Tack för titten vännen...Inte kul med dom där förkylningarna. Krya på dej nu...Kram Gunilla Fina bilder...

    SvaraRadera
  5. Härliga blommor.....min favorit är Ros Sympathie.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du hittade till min blogg. Vilka härliga bilder och vilka fina påskägg du gjort. kan inte lista ut hur!? Väldigt läckert. /Anna

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)