torsdag 14 april 2011

Brobacka Kaffestuga

Vill ge er ett fantastiskt tips på utflykts mål. Så är ni i närheten av Alingsås så besök Brobacka Kaffestuga
Den drivs nu av Nellie som tagit över detta underbara ställe. Var där härom dagen och åt lunch på deras veranda i strålande sol. Såååå god mat och vilket gott bröd som dom bakar själva. Dom har renoverat stugan på ett mycket varsamt sett så det är fortfarande ett så mysigt Må Bra ställe att åka till, både på vintern och sommaren.

Så missa inte detta :)







18 kommentarer:

  1. Låter helmysigt. Är det där platsen ni satt på?
    Att fika ute i strålande sol är ju bara så underbart, speciellt om det är första gångerna på säsongen.
    Vilken fin blogg du har. (Hittade hit via Trädgårdsmästaren)
    Grodan du har nedan liknar en av dem jag har i trädgården.

    Kram,

    Annelie

    SvaraRadera
  2. Och nu följer jag dig också. Hittade först inte följar knappen. Är inte van vid att den sitter där uppe.

    Tjingeling!

    SvaraRadera
  3. Ska tänka på det om vi åker förbi någongång!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  4. Hej
    Vilket mysigt café det verkar vara, där skulle man må gott av att ta en fika.
    Tack för din fina kommentar hos mig
    Ha en fin kväll och önskar dig också en härlig helg.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Må bra ställen kan mna inte få för många av!
    Gott att ha sina smultronställen!
    Å härligt att du delar med dig av dem!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Det såg mysigt ut.
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  7. låter underbart och jag bara älskar sådana här pitoreska små cafeé´r , drev faktiskt ett litet sommarcafe´själv i somras, kika här http://mittskafferi-c.blogspot.com/
    funderar på hur jag ska göra i sommar , känns som om jag är lite sent ute - men tänkte ha öppet bara vissa dagar - det var iallafall fullt med folk som lät sig väl smakas...

    SvaraRadera
  8. Längesen jag var där! Bra att du påminde mig! :-)

    SvaraRadera
  9. Tack för tips! Ha en härlig helg själv nu...Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  10. Vad mysigt!!!!
    Tack för dina alltid så gulliga kommentarer hos mig...
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  11. Tack för tipset ,ser riktigt mysigt ut, ska tänka på detta när jag passerar förbi
    Kramizar Jeanette

    SvaraRadera
  12. Ser jättemysigt ut. Får titta in där nästa gång jag åker till Sollebrunn. Härligt med vackra fikaställen.
    Ha en bra helg. Snart glasstime....Kramen Néa

    SvaraRadera
  13. Ser mysigt ut.
    Ha en bra helg... kram

    SvaraRadera
  14. Ser härligt ut... Ska försöka komma ihåg detta om man åker förbi någon gång.

    Önskar dig en skön dag

    SvaraRadera
  15. Ser supermysigt ut, hade också kunnat tänka mig att sitta där o käka lunch i strålande sol :-)
    Ha en härlig helg! Kram

    SvaraRadera
  16. Det ser jättemysigt ut! =)

    Trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  17. Ser väldigt mysigt ut, ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  18. Åh, vad roligt att du har besökt Brobacka kaffestuga!! Jag var där senast innan jul. Det borde bli ett besök dit snart igen.

    Svar: Vi har också haft ett underbart väder idag! Jag minns inte när jag gick ut med t-shirt senast. Så skönt det var! Lite färg i ansiktet tror jag visst att jag har fått.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)