onsdag 13 april 2011

Award x 2

I går fick jag två AWARD dels av Hemma hos oss och av Änglarum. Sådant här gör mig så glad och ödmjuk. Känner mig uppskattad för det jag gör och att det kan glädja och inspirera andra. För det är ju det jag så gärna önskar. Denna Award skall jag nu skicka vidare till de 5 bloggar som har mindre än 100 följare. Det finns så många bra och mysiga bloggar som verkligen borde uppmärksammas mera. Så det var inte lätt det här.
Men efter nästan en lottdragning har jag valt följande:


















Vårt lilla bo

Välkommen till min vardag

Villa Hortensia

Vildrosen

Veronicas lilla sida

Har spridit ut Awarden lite bland mina vänner. Så det är inte bara inredning eller trädgård utan lite annat smått och gott som ni får upptäcka.

5 kommentarer:

  1. Uppskattning kan man inte få för mycket av! Jättegrattis!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du, den värmer.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Tack, vad glad jag blir!
    kram
    Veronica

    SvaraRadera
  4. Tack fina du!!! <3 <3

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Heeeeej!
    TACK så otroligt mycket!!!
    Det värmer verkligen jättemycket!!!
    & Grattis till din egen Award!!!
    <3 <3 <3
    Kramar från Cecilia & Villa Hortensia

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)