torsdag 24 mars 2011

Väder..

Finns väl inget som vi Nordbor snackar om så mycket som om vädret.
Antingen är det för varmt eller kallt
Det regnar för mycket eller för lite
För mycket snö eller för lite snö
Osv...alltid ett samtalsämne att diskutera. Jo då, jag är likadan.
Fast jag gillar våra fyra årstider, varenda en av dom. Tänk va trist om vi hade samma väder hela tiden..nej usch.
Jag har lagt in lite väder här på bloggen som ni kan kika på. Tycker det är trevligt på andra bloggar att se hur det är. Så nu får ni titta på vädret i Alingsås.

Har varit en fin dag idag på många sett. Och vädret har varit kanon. Sol och blåst kan inte bli bättre. Sysslat med ditt och datt samt en skön promenad.
Fika i trädgården med nyllet mot solen. I kväll skall jag på en trevlig sak. Rapporterar i morgon :) Jag tar med mig kameran för jag tror att det blir fota av.




7 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med alla våra olika årstider, man har hela tiden något att se fram emot!
    Hoppas du får en trevlig kväll!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. blir spännade å se vad du hittar på kväll ;)

    SvaraRadera
  3. Samma här i Trollhättan, kanonfint väder :-) Varmt och skönt.. Hoppas på fler sådana dagar..

    ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det mycket vädersnack. Bra att ta till om man inta har nåt bättre att säga ;-)
    Även i Stockholm är det idag ett fantastiskt soligt vårväder!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en fin Fredag :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Fast jag hade nog klarat mig utan hösten och vintern tror jag =)

    SvaraRadera
  7. Hej Maria,
    jag önskar dig en trevlig helg.Vi har underbra vädret med sol och 21°grader.
    Kram
    Kersti

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)