torsdag 31 mars 2011

Utmaning - OM mig

Fick härom dagen en utmaning från goa Emma på  Emmas vita drömmar
Det går ut på att berätta 8 saker om mig själv. Inte lätt skall jag säga. Men jag har fått tänka till lite här.

1. Är en stor och sann djurvän
2. Älskar naturen, både på land och på vattnet
3. Är höjdrädd...får typ svindel från köksstolen
4. Har ett kontrollbehov...blivit värre sedan min stroke tror jag.
5. Är en person som gillar att mysa till det var jag än befinner mig.
6. Är lite ordblind
7. Glad och lite busigt sprallig för det mesta
8. Bakar nästan aldrig


Ja listan skulle kunna bli jättelång. Men 8 punkter är 8. Så detta är kort om lilla mig.
Nu skickar jag denna utmaning vidare till:

Lenas lilla blogg
Marietts Röra
Nillis- lilla loppan
fyrtiominus
emilias gömmor
Grandhuset
Hannis hem
Lilly popcorn

Nu kan det vara så att ni här ovan redan fått den här utmaningen tidigare. Men det är bara att låta bli i så fall.

Lånad bild från nätet sedan tidigare. Var ???


12 kommentarer:

  1. Kul att få läsa lite mera om dig :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att få läsa lite om dej.Tack för titten inne hos mej.Har lagt till dej som följare.Ha det gott Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Såna här utmaningar är alltid så roliga och intressanta att läsa.
    Ha en fin torsdagskväll! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Något av en lättnad att höra att det finns fler än jag som har kontrollbehov och nästan aldrig bakar...

    SvaraRadera
  5. Hej hej vännen =)
    Kikar in hos dig en sväng=)
    Kul att du tittade in hos mig ska försöka att göra så att du kanske kan läsa lite bättre på min blogg KRAM tina

    SvaraRadera
  6. Så roligt att få veta lite mera om dig.
    Önskar dig en trevlig helg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Intressant att få veta lite saker om sina bloggvänner. Själv så är jag som en öppen bok på min blogg, så alla känner mig nog riktigt väl efter flera år i bloggbranchen hehe.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Kul att veta mer om dig Maria...hoppas vi får en härlig solig vårhelg nu eller hur? Kram Torprosen

    SvaraRadera
  9. oj, vad roligt att läsa om dig ♥
    fin bild :)
    ha en god fredag!

    SvaraRadera
  10. Kul att få veta lite mer om dig,kram & trevlig fredag!

    SvaraRadera
  11. Alltid roligt att få veta mer om dig! Tack för utmaningen!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)