torsdag 10 mars 2011

Torsdag en lyxig dag...

och ett riktigt trist väder här hos mig i alla fall. Efter en förmiddag på jobbet så tog jag en avstickare till Nääs.
Åt en riktigt god lunch...kyckling soppa med nybakat grovt bröd. Äter nästan aldrig lunch ute numera så det kändes lite lyxigt att göra så idag. Om ni aldrig varit på Nääs slott så gör det om ni har vägarna förbi. Obeskrivligt vackra omgivningar.
Om en stund är det massage som gäller. Mår gott bara jag tänker på det. Antikrundan ikväll....kan inte annat än säga att dagen varit väldigt bra.

Nääs slott en härlig sommardag.















11 kommentarer:

  1. Det låter som en dag helt i min smak. Ha en trevlig kväll! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Slottslunch och sen massage, det är fin vardagslyx. Vilken härlig dag du haft.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Det låter som en toppendag!
    Det var längese´n jag var på Nääs, brukar mest bli på sommaren, men det är otroligt vackert där. Jag har ett härligt minne från när jag var liten och var med mamma och pappa där och fikade. Vi åt våfflor med hjortronsylt, det var första gången jag smakade hjortron och det blev en smakupplevelse jag aldrig glömmer, jättegott!

    Hoppas du får en riktigt skön helg!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  4. Låter som en kanonfin dag..
    Njut av kvällen oxå..
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Va gott för dig att få haft en en sådan trevlig dag, skönt att äta ute och få bli uppassad. Jag blir ju det, ja just nu, varje dag här på sjukhuset.
    Ha en bra helg/kramizar

    SvaraRadera
  6. Nu har Jag sett Antikrundan alltid så spännande att se vad det blir för saker och vad de värderas till. Gillade den lilla miniatyrbyrån i kväll.Så fin.

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Klart att man ska unna sig att äta en god lunch ute ibland!
    Det kallas vardagslyx! ;)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  8. Visst är det härligt med bra dagar!
    Idag har jag hälsat på hos nyaste barnbarnsgossen!
    En präktig klimp!
    Livskvalitet!

    SvaraRadera
  9. Det lät så härligt,lyxa till det med en enkel lunch,massage...Så ska man ha det ibland! Kramen Gunilla♥

    SvaraRadera
  10. Hej Maria! Så lyxigt och härligt du har haft...blir nästan lite men bara lite avundsjuk:) Massage är ju så skööönt och vilket slott!!!

    Gällande skorna, så har du nog rätt...dottern säger att dom är "helt rätt" men jag undrar jag om hon går ut i dom!

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  11. Hej. Superhärlig blogg du har! Lade mig som följare här med. Ha en fin dag. Vänligen Pernilla

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)