tisdag 8 mars 2011

Tisdagsbilden-Fabriken

Golv är detta tisdags temat. Ja, tänkte jag då. Golv har vi inte något speciellt här hemma. Så då går jag ut.
Naturens golv är ju bara så vackert trotts denna råa och grå kalla dag. Med livet som insatts ut i skogen en bit. Glashalt och knöligt så jag tänka att ja nu dimper jag på näsan här, men vad gör man inte för konsten.

Naturens eget golv så här i mars månad.
Mattor av snö, is och gamla löv


















































Hittade också ett häftigt golv hos http://www.tinglondon.com/
Gjort på gamla läder bälten.



9 kommentarer:

  1. Sådär långt går det inte att komma till naturens golv här! Här är fortfarande drivorna höga!

    SvaraRadera
  2. Du har fortfarande ganska mycket snö kvar du oxå!Visst är det härligt :((
    Ha en go dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  3. Måste bara hoppa in på din sida för och se vad du bjuder på idag. mysiga bilder. Den med läderbälte var ursnygg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det där var en bra tolkning av golv!

    Hoppas att du får en fin fortsatt dag/Hannis

    SvaraRadera
  5. Fin tolkning av golv!
    Oj, vad lite snö ni har... är är det drivor kvar men solen har ansatt snön hårt ett par dagar. :) Det finns hopp fortfarande att vi får en snöfri midsommar.:)
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej Maria! Vackra bilder på naturens eget golv som dessutom förändras efter årstid:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  7. Härligt tänk tycker jag...Då väntar du in vårens färger på golv..
    Tack för titten,jo jag bor i Falköping en bit ifrån Alingsås ...Kramen Gunilla♥

    SvaraRadera
  8. Vi hade 55 cm snö på landet i söndags så det är långt tills man kan gå på naturgolvet...

    Ha en trevlig kväll!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  9. vilka fina golv!!!
    och fin blogg har du maria ♥

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)