söndag 27 mars 2011

Söndagsbilden på Fabriken

mitt bidrag kommer lite sent så här på söndag eftermiddag.
Valde bilder från Earth Hour 2011. Då släckte vi ner här hemma både ute och inne.  Det blir så fantastiskt mysigt tycke vi. Tog en promenad senare och en del grannar sköter sig, men väldigt många verkar strunta i det hela. Lite synd tycker jag allt.

Önskar er en mysig söndag kväll


Inne lyser och värmer fotogenlampan från min farfar.













Ute vid entrén lyser lyktorna

Denna lyktan får så häftiga effekter :)




























11 kommentarer:

  1. Stämningsfulla bilder.
    Ha en fortsatt trevlig söndag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna suttit sammen med dig där!

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!

    Vad glad jag blev!

    Tack söta rara!

    Det var mycket att komma in i denna veckan, men jätteroligt förstås, så därför blev jag sååå himla glad för din fina hälsning!!

    TACK!

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  4. Jag såg också att en del inte släckte, men det verkar vara stor respons ändå. Vi var på kalas, kaffe och tårta blev det i stearinljus-sken.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. så mysigt du har det med dina ljus
    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  6. Mysigt det lät, jag jobbade då så missade mys i mörkret. Fina bilder, ha en bra kväll, kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vad jättemysigt ni hade hemma hos er under earth hour!! Vad fint med den sista bilden du visar, verkligen häftiga effekter!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Ljuvliga Earth hour bilder. Även här släcktes det ner och även här skötte sig endel grannar men ack så många som struntar i det. Sorgligt att man inte kan ge jorden en timme till att andas. Vi själva tyckte det var så mysigt med de tända ljusen så här kommer nog earth hour återkomma mer än en gång per år;)

    Ha nu en skön start på veckan

    SvaraRadera
  9. Vi släckte oxå.Jag tycker vi borde göra så lite oftare. Kanske varenda lördag....;o)
    Hoppas du får en fin dag i morgon!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  10. Hej Maria!
    Vilka fina lyktor du har! Vi släckte oxå ner under Earth hour, riktigt mysigt! :)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)