söndag 6 mars 2011

Söndagsbilden på Fabriken

Nu har det blivit dags för söndagsbilden. Här är det ju fritt val av bilder. Så då tar jag väl lite testbilder från min nya kamera som jag leker med. Och framför allt lär mig. Så det blir som det blir. Ibland blir jag nöjd ibland inte. Men här är lite klickbilder som jag tagit.

Glimmer från folie

Gamla kassaboken från fädernegården

Resväska i korg




































Mera resväskor




















Testing testing med vas och grönt



















Önskar er alla en trevlig söndag :)


6 kommentarer:

  1. Kul med en ny kamera! Och det bästa sättet att lära sig är ju att testa den på allt möjligt.

    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Det är så roligt att fota när man har en bra kamera :)
    Blir oftast så fina bilder!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt med ny kamera och vilka fina bilder! Dottern önskar sig en systemkamera i konfirmationspresent...kanske kan passa på att låna... =0)
    Ha en härlig söndag!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Vilka läckra bilder, du är duktig!!!

    Tack, snälla söta du för awarden jag fick för ett tag sedan, jag blev såå glad. Ska ta mig lite mer tid i veckan och skicka den vidare.

    Ha det gott!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  5. Fina nybörjarbilder med din nya kamera, tänk att skrynklig folie ser så stiligt och vackert ut,
    fina saker och kuriosa.
    Kramen

    SvaraRadera
  6. fina bilder!
    lyllo dig som har ny kamera :)
    ska önska mig en.
    kram från dalsland.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)