fredag 25 mars 2011

Perfect Home...

inredningsparty, var jag på igår kväll. Medbjuden av goda vännen A. Det fungerar som vilket homeparty som helst.Fast igår var det fyra värdinnor som slagit sig ihop, med sina vänner i en lite större lokal. Det bjöds på lite tilltugg mm. Väldigt trevligt och mycket vackert att titta på. Sedan beställer du dina varor och får dom via din värdinna. Ja jag höll hårt i plånboken...och köpte bara en sak. Den visar jag när jag fått hem den. Fotade lite bilder. Men kan inte lägga ut alla. Så det blir ett par stycken. Gå också in på deras hemsida och titta. Dom finns i hela Sverge så att man kan ordna dessa partyn från Norr till Söder.
http://www.perfecthome.se/

Vill också önska er alla en härlig helg :)






















35 kommentarer:

  1. Ser ut att varit ett mysigt party. =)
    Ha en trevlig helg, kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder , tack vännen önskar även dig en trevlig helg
    kram pia

    SvaraRadera
  3. Lät trevligt med hemförsäljningsparty!

    Önskar dig en härlig helg också!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Kul att hitta till din blogg!

    Verkar ha varit mycket fina saker på partyt, kul idé att slå ihop sig och hyra lokal! Lättare att kunna visa upp allt fint då!

    Trevlig helg, kram Maria

    SvaraRadera
  5. ja, det är sannerligen inte lätt att hålla i plånboken på sådana tillställningar, bra gjort! Trevlig helg, LeiaMia

    SvaraRadera
  6. Det ser väldigt mysigt ut.:-) Stina

    SvaraRadera
  7. Önskar dig också en trevlig helg
    Ha det gott och kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Hej Maria.
    Jag visste inte att det finns inredningsparty.
    Önskar dig också en fin helg.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  10. Inredningspartyär alltid skoj, men det gäller att hålla hårt i plånboken...
    Trevlig helg till dig också, tack för din hälsning!

    SvaraRadera
  11. Vilka fina grejer :-)
    Men det är bra att vara förståndig och hålla i plånboken :-)

    Önskar dej en mysig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hejsan.

    Låter som ett party som skulle passa mig perfekt!
    Vore kul att gå på någongång....

    Ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  13. Vilka härliga bilder.
    Önskar dig det samma, en riktigt skön helg.
    AC

    SvaraRadera
  14. Vad kul med en inrednignsfest. :)
    Ser ut som att det fanns mycket fint!

    Ha det gott och trevlig helg!
    //Johanna

    SvaraRadera
  15. Vilka fina bilder, ser jättemysigt ut. Jag visste inte att det finns homeparty med inredningssaker, då gäller det att hålla hårt i plånboken;)

    Trevlig helg till Dig också!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  16. Oj,oj livsfarligt för plånboken...men kul idé...
    Ha en riktigt go helg Maria! Torprosen/Susanne

    SvaraRadera
  17. Det låter jättetrevligt, jag förstår att det är frestande att shoppa - det verkar finnas mycket fint.
    Trevlig helg,
    Kristina

    SvaraRadera
  18. Brukar vara dyrt på sådana partyn, men mycket fint. Skall bli kul att se vad du har köpt hem sedan. Ha en riktigt fin helg. Kram

    SvaraRadera
  19. härliga bilder , de färglada lyktorna skulle jag vilja ha, jag har ljus året runt . har inte varit på något av dessa partyn. men det kanske vore något.
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  20. De har så mycket fint på dessa partyn, ska bli kul att se vad du köpt ;)
    Ha en skön helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  21. Inredningsparty låter och ser farligt ut! ;-D Själv kunde jag inte hålla hårt i plånboken på en skoaffär idag så nu hoppas jag att det blir riktig vår så att man kan inviga dem...

    SvaraRadera
  22. Hej Maria!
    Det verkar ha varit ett trevligt party med mycket fint till salu:)

    Önskar dig en trevlig helg!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  23. Javisst finns det mycket vackert. Jag måste ändå erkänna att jag också höll ganska hårt i plånboken - det blev bara en sak för mig också.
    Ha en fin helg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  24. Tack lilla mys Maria för kommentaren inne hos mig. Så himla rart av dig att bara titta förbi så där.
    Givetvis önskar jag dig med en härlig helg.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  25. Ha en trevlig helg du också, Underbara foton som vanligt!
    Kram

    SvaraRadera
  26. Det var verkligen jättefina ting!! Jag ska också gå på ett inredningsparty här framöver, ska bli spännande!!

    Önskar dig en fin lördag!

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  27. Åhh så mycket fint och så roligt det låter! Du var duktig som kunde hålla i plånboken. Det brukar vara svårt vid sådana där tillfällen:)

    KRAM Helena

    SvaraRadera
  28. Ja, Alma kan verkligen konsten att se ut som om hon vore jordens mest missförstådda och försummade hund. :) Ögontjänaren där :)
    Ojoj, vad mycket fint du visar! Håller med fröken fräken om att det både låter och ser farligt ut ;)
    Önskar dig en fin fortsättning på lördagen!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  29. Säkert ett trivsamt party, men det brukar oftast vara så dyra saker. I början på veckan så var jag på loppis och frestades av mångt och mycket, men tyade mig som Ida sa. Stod länge och funderade på 5 kryddburkar i porslin med blå blommor och dito lock, samt en kakform i samma, 10 kronor för varje enhet, men avstod, det är så lätt att plocka på sig en massa saker.
    Ha en fortsatt fin och solig helg.
    Kramen

    SvaraRadera
  30. Önskar dig en trevlig lördagkväll.
    Stämningsfulla bilder.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  31. Hoppas du har en underbar helg du med!
    Kramar från Cecilia & Villa Hortensia.

    SvaraRadera
  32. Oj, oj, oj! Det låter farligt, jag skulle aldrig klara av att ha din karaktär och bara köpa en sak! =0)
    Ha en bra dag.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  33. Ja Du på det hempartyt kan man bli fattig för oj så mycket fina saker det finns där.
    Min Dotters Väninna säljer så det har blivit lite fina saker till Vårt hem. Bla den ljusstaken/lådan med spegel som man har många värmeljus i. ( som är på din bild två här)Den tycker Jag mycket om.
    En ram med två hjärtan som man sätter foton i.

    Önskar Dej en fin Söndag!
    Kram!

    SvaraRadera
  34. Hej Maria!

    Åh det ser jättemysigt ut och det låter som det var riktigt kul!

    Jaha, då bor vi i samma stad, kul!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  35. Många fina saker fanns där. Ska också iväg på inredningsparty snart. Då får man väl hålla hårt i plånboken misstänker jag.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)