onsdag 16 mars 2011

Loppis i helgen som var...

Närmare bestämt på Secund Hand butiken Vinden.
Alltid mycket folk och en massa saker. Men denna gången blev det inte mycket med hem. Bara ett gammalt strykjärn. Lite bilder från besöket.

Kläder i massor

Riktigt go fika måste man ju ha..

Böcker för alla smaker

Äggkopp till Påsk kanske..

Nya tallrikar...dom här var riktigt fina

Glas, glas

Fruktfat..lite kul design

Kaffe koppar...








































































































17 kommentarer:

  1. Man behöver inte alltid ha så mycket med sig hem heller!Huvudsaken man får gott fika :))
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  2. Loppis är alltid lika kul :-)

    Ha en fin fortsättning av dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Loppis är jättekul, det var ett tag sedan jag var på ett, men det skall nog bli en del under våren. Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt med loppis. Jag brukar oxå ta en sväng dit. Tack för dina ord.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Loppis är alltid kul! Det är nog själva letandet som är charmen...även om man inte får något med sig hem!! Stor KRAM Helena

    SvaraRadera
  6. Det där såg ut som ett riktigt Fröken Fräken fyndarställe! I helgen ska det sannerligen bli loppis för min del också! Fast jag brukar aldrig hinna fika, jag har fullt upp med att rota överallt... ;-D

    SvaraRadera
  7. finns är det så - att allting redan finns...
    inget mer behövs, liksom :)
    kram//

    SvaraRadera
  8. visst - ska det stå som första ord...

    SvaraRadera
  9. Härligt att bara strosa runt på ett loppis!
    Mmm så god fika!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  10. Jag har aldrig var på Vinden, men tänker att jag måste ta mig dit någon gång...

    SvaraRadera
  11. Inte kan man plocka med sig allt som man vill ha, då svämmar det över i hemmet, det får inte bli för mycket av det goda.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hejsan!
    Vad trevligt att du kikade förbi min blogg! Du är alltid välkommer tillbaka!
    Jättehärlig blogg du har och ser att det finns passion för loppisar!
    Ha det så gott du med!
    //Cecilia & Villa Hortensia!

    SvaraRadera
  13. Hej! Vad roligt att du tittade in hos mig, jättekul för mig också att få kika in här :)) Åh vad roligt det låter med en dag på loppis med god fika, det skulle vara roligt!! Gärna med en bra kompis med så man kan snacka riktigt mycket skitsnack :))

    Stooooooooooooor kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  14. Ett strykjärn var väl bra! Kul att bara titta på allt också.
    Jag var också på second hand försäljning i helgen!
    Fick tag i några halsband som jag ska ta pärlor ifrån och trädgårdstidningar för 2 kr styck. Vilket fynd! Måste nog åka dit på lördag igen.

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  15. Åh va roligt med loppis! :) Kram Annika

    SvaraRadera
  16. Hej Maria!
    Loppis är jättekul, jag gillar loppis.
    När vi är i sverige,vi gå på Erik's hjälpen.
    Jag önskar dig en trevlig dag,
    Kersti

    SvaraRadera
  17. Nämen ett sånt fruktfat har jag...hmmm, undrar var jag gjort av det bara...

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)