onsdag 30 mars 2011

Ett paket kom på posten.....

härom dagen.Och jo det var från Tulipa där jag beställt en Fågelholk i strå för trädgården. Blev så himla glad för den såg precis ut som jag tänkt mig. Så vansinnigt söt :)
Gå in på nya webbutiken Tulipa,- Inredning bland Blomster & Vintage.
 http://www.tulipa.nu/

Där finns så mycket vackert så jag fick verkligen behärska mig. Men en sådan här fågelholk har jag letat efter.
Den fick provhänga lite i trädgården för fotografering. Snart skall den få komma ut och skall nog hänga i äppelträdet.
Maken ser med spänning framemot om det kanske flyttar in någon där ...:)
























10 kommentarer:

  1. Vilken mysig fågelholk, lite ovanlig och trevlig. Där kommer nog många att vilja häcka och bygga sig ett litet bo. Kramar Birgitta

    SvaraRadera
  2. Så fint, nu måste fåglarna tro att de har kommit till söderhavet.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Hejsan i vårvädret : )

    Tack för titten i min blogg. Fågelholken var ju jättesöt. Här har vi fortfarande massor av snö även om man lite varstans börjar ana barmarken på vissa ställen, så ännu känns trädgårdstankar långt borta.

    SvaraRadera
  4. Vilken vansinningt söt fågelholk. Kommer att bli fin i ett äppelträd :) Kramar Karin H

    SvaraRadera
  5. Vad söt, verkligen Söderhavs-feeling!
    Ha en fin kväll.

    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. SV: Hej igen! Vad roligt att du tycker om mina bilder - jag som är så avundsjuk på din kamera! =0)
    Det är lätt som en plätt: Jag använder mig av ett redigeringsprogram på nätet: http://www.picnik.com
    Du behöver inte ladda ner något och det är helt kostnadsfritt för de grundläggande funktionerna (som jag använder). Du kan även kostnadsfritt skaffa ett konto. Jag är jättenöjd med det här programmet och det går att göra mycket roligt med fotona. Lycka till!

    Kramis

    SvaraRadera
  7. Vad gullig du är!
    Så roligt att se den på plats hos dig också!

    Flera verkar associera till söderhavet..*ler*...

    Såg i senaste trädgårdstidningen jag läste igår att det var tips om liknande holkar.

    Så du är helrätt!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  8. Åh så fint, nu blir fåglarna glada! Och om de bor i närheten av alla dina fina blommor kvittrar de säkert ännu högre! :)

    SvaraRadera
  9. Vilken söt fågelholk, där kommer det säkert flytta in fåglar.
    God mat och goda bakverk kan man inte få för mycket av.

    Kram.

    SvaraRadera
  10. sååå söt! hoppas verkligen att en liten fågelfamilj flyttar in där.Tack för att du kikar in hos mig då & då.Jaghar så svårt att få tiden till att besöka andra bloggar,det blir att sitta sent när familjen sover.Då kan jag i lugn å ro hälsa på mina bloggvänner.Ha en bra torsdag,kram!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)