tisdag 1 mars 2011

Den 1'e mars

Ja visst känns det hoppfullt med mars månad. Det känns i luften att något är på gång. Och ljuset ute har blivit annurlunda. Väldigt skönt. Idag har jag varit på jobbet och tränat igen. Känns bara bra.
En tur in till Nordic och spanat lite. Har en väninna som jobbar där, så henne fick jag pratat med också.. Och kan ni tänka er det åkte med en kudde hem. Men den får ni inte se förrän våren/sommaren. Den skall vara i trädgården :)
Sedan har det hänt något annat trevligt. Jag har fått en Award från Elsa & Helena. Mer om detta i morgon.
I morgon kommer (hoppas jag) min nya kamera som jag beställt. Det blir en systemkamera Canon EOS 10000.
Samma som dottern har. Spännande...!!!

God kväll på er alla :)





3 kommentarer:

  1. Lycka till med din nya kamera. Jo tack än så länge går det någorlunda här i Götet men har förstått det kan bli värre men får ta det då.
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Så roligt för dig med en ny kamera, då blir det nog många fina bilder här på bloggen. En vacker blomma var det i dag.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Spännande med en ny kamera! :)
    Just systemkamera står högt på önskelistan här hemma oxå. :)
    Rekommenderar verkligen att läsa boken "Att välja glädje". Man får sig verkligen en tankeställare och börjar fundera över hur och varför man gör som man gör ibland. :)
    Fortsatt trevlig kväll!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)