tisdag 8 februari 2011

Tisdagen går mot.....

sitt slut. En bra dag, har rensat i röran i mina skåp. Porslinsskåp mm var ok. Men inte dom där div skåpen med en massa byttor, maskiner, termosar och annat smått och gott....bra att ha grejer. Nope...röjt. Två påsar till vinden. Lite grejer till barnen som dom ville ha. Så skönt !!!!! Kan ni tänka er ett skåp är tomt :) Där skall jag ha ytterkrukor mm som nu är i mitt lilla hörn i garaget. Ja mitt lilla hörn i garaget är en annan femma. I morgon blir det nog stora Mulltorpsskåpet som får sig en duvning. Allt detta hör på något vis ihop.
Har också hunnit med en härlig promenad i solen. Lite kyligt i vinden, men så skönt.
Letade efter vårtecken..men nej. Ser att det börjar komma små små knopp i trädgården på Haggmispeln.
Tog lite andra foton som kommer här.
Hoppas på en skön kväll.

Vackert

Som en liten ö i vattenpölen

Solros som är väldigt vacker egentligen





















































11 kommentarer:

  1. Ursäkta min tröghet men.... ni har alltså ingen snö kvar på marken!!!
    Nu blev jag avis. :)
    Ojoj... här ligger snön metervis...
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder! Här har vi djup snö överallt.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Fina vårbilder! Vi hade lite snöyra i dag så inga vårtecken här, inte! Ha en skön kväll!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  4. Lite våraningar får jag säga att jag hade idag när jag var ute med "Knutte". Marken tittar fram på många ställen och sen känner man det på nåt sätt i luften.
    Oj vad du varit duktig med skåpröjning. Jag ligger efter med precis allt känns det som.
    Fina vårbilder fick du också..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Oj vad Du rensar och står i - härligt! :-)

    Maila mig vad det är Du behöver hjälp med ang. baguan, till: irene@wangborgshem.se

    SvaraRadera
  6. beautiful pics and thanks for spoke italian!! :-)

    hugs
    Laura

    SvaraRadera
  7. Vad du är flitig med skåpröjning, önskar att jag också var det- skulle behövas.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Skönt att rensa det behöver man emellan åt.
    Duktig du har varit idag.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Va! har ni ingen snö???? Vill du ha lite av mig kanske? så är det bara att hojta till :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  10. Hej på dig Maria:)
    Vad trevligt att du har varit och hälsat på hos mig och lämnat så fina ord kvar:) Jättetrevligt och sådant blir man mycket glad över:) Var inte klar med mitt inlägg när du skrev till mig så nu finns det en länk till min Gable Box och många andra mallar om du vill ta del av dom:)
    Underbara bilder som du delar med dig av:)
    Må så bra själv och ha en toppen dag:)
    Hälsningar från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  11. Fina bilder, här är det bara snö och mer har kommit ikväll!
    Kram Elenor

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)