tisdag 15 februari 2011

Pizza bak...

och promenad idag. Fick en så härlig kokbok av dottern för ett tag sedan. Lätt och mätt med Viktväktarna. Här hittade jag ett recept på lättgjord pizza, Det blev så gott. Gjorde två små, + två omg att ha i frysen. Att det sedan är smal mat är bara bra. Men så god. En massa färska örter ovan på. Skall fixa fram receptet och lägga ut vid tillfälle. Har också avklarat en lång promenad både igår och idag. Svin kallt i vinden men skönt. Ikväll blir det träning med maken. Har varit lite dåligt med träning senaste tiden.



















Önskar er alla en god kväll !






8 kommentarer:

  1. Vilken lyxpizza! Mmmm.

    Fina tallrikar du visade i förra inlägget också.

    ha det gott, kram Therese

    SvaraRadera
  2. ...där sög det i magen på mig...nam

    SvaraRadera
  3. Både gott och nyttigt är en bra kombination, det gillar vi:)
    Jag skulle behöva en lååång prommis men det är för kallt, nästan -30 grader. Så jag kör den lata stilen ikväll;) Te och en varm pläd om axlarna:)
    Ha en mysig kväll!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Sååååå god pizzan ser ut......Dela gärna med dig av receptet......Ja, det var kallt när jag var ute på lunchen idag.Fick ta på mig rikigt varma kläder när Harry skulle ut. Ha det gott / Néa

    SvaraRadera
  5. Nu är tävlingen avslutad !
    Kul att du ville vara med i min lilla utlottning.
    Var det DU som vann??
    Titta in och se efter.
    http://lenahaga.blogg.se/2011/february/vem-vann.html

    SvaraRadera
  6. Hej Maria!
    Mums, vad gott med pizza, bra när det är "smalpizza" också....

    Hoppas att du fick en fin Alla Hjärtans dag!
    Kraaam Therese

    SvaraRadera
  7. Det är konstigt varför det skall vara så svårt att träna regelbundet. Eftersom det är för ens eget bästa........ / Kram Suss

    SvaraRadera
  8. Pizzan såg riktigt god ut! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)