tisdag 22 februari 2011

Lyxdag.....

idag tycker jag allt. Skön morgon och en härlig promenad till frissan. Nyklippt och ny färgad. Suttit i massage fåtölj hos frissan. Helt gudomligt skönt. Promenad hem igen och tittade in i affären och kan ni tänka er. Vakre Hjem & Interiör åkte med. Så mycket vackert att frossa i. Kikat in till er mina vänner och tittat runt. Nu får det bli lite mat känner jag. Gosig VV paj på renskav. Blir nog bläddra tidning sedan idag. Må så gott ni alla denna underbara onsdag :)


















15 kommentarer:

  1. Å fler underbara dagar väntar Maria, snart kanske det till och med är varmt när vi går ut! Den tidningen finns inte på ICA här, men den ser ju verkligen spännande ut! Får bli en sådan nästa runda till stan!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hittade hit genom bloggen "Hemtrevnad i Rud".
    Jätte fin och mysig blogg du har. Ska fortsätta att kika runt här ett tag till.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Jag måste också till stan för och köpa den tidningen, brukar passa på när jag åker till jobbet. Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Underbar dag du har haft.
    var tidningen bra?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Massagestol lät skönt.. frissan med :) Så avkopplande med sådant :) Tack för alla fina kommentarer hos mig trots att jag är så dålig på att återgälda det. De värmer :)) kram

    SvaraRadera
  6. vilken lyxig frissa du har, med massage fåtölj. jag skulle verkligen behöva gå till frissan, men det får nog dröja ett tag till..
    tack för kommentaren ang headern. men jag är nog inte riktigt nöjd än, hi hi. men den får va ett tag till.

    önskar dig en trevlig kväll, kram

    SvaraRadera
  7. Frisörtid är riktig lyxstund, man mår så gott när någon tar hand om en och så kliver man ut vackrare därifrån:)))
    Vakre Hjem är min favorit, alltid underbara reportage där! Jag köpte mej 101 Idéer igår, har inte hunnit kolla den...o egentligen vill jag inte ha 101 nya idéer heller;) Hihi Har nog av dom redan...
    Ha en mysig kväll!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  8. Så nu är du finer i håret efter frissabesöket, grattis !
    Har aldrig köpt en inredningstidning, säkert mycket vackert som sätter massa griller i huvudet.
    Kram och god natt.

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar skön dag, måste säga till min frissa att köpa hem en sådan stol ;) Fast å andra sidan jag behöver aldrig sitta där och vänta direkt. Men dte påminner mig ocm att jag faktiskt skall planera in massage nu till våren. Kram

    SvaraRadera
  10. mm vilken mysdag du hade igår.
    Men efter jobbet hade vi 9 grader kallt men men strålande sol, så på med dubbla byxor å mössa sen blev de en lång promenad i solskenet härligt ändå.

    SvaraRadera
  11. köpstopp for life :)23 februari 2011 09:40

    fin blogg♥
    jag nu dalslänning uppväxt i floda!
    och har simmat många mil i nolhaga-badet.
    ska kolla in dig i fortsättningen - skitmysigt här :)
    kram//js

    SvaraRadera
  12. Det är helt underbart att lyxa till det med inredningstidningen "Vackre Hem". Det åkte med mig hem också.....
    Idag blir det att ta på sig ordentligt när man går ut...Nu vill jag har vårluft.....Ha det gott / Néa

    SvaraRadera
  13. Det var en lyxig dag du unnat dig och med all rätt. Inredningstidningar är roligt att titta i och man kan få så många bra idéer. Här är strålande sol idag så skall försöka masa mig ut lite kanske stå en stund vid solväggen o njuta.
    Ha en go dag/kramen

    SvaraRadera
  14. en paj med renskav.. minsann det lät gott...

    Ha en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig lyxig dag, sådana behövs för att muntra upp sig i kylan! Har letat som en galning efter Vakkre Hjem men inte hittat den. Lyckos dig:)

    Stor KRAM från Helena

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)