onsdag 16 februari 2011

Kanon...

dag idag. Först arbetsträning sedan in en sväng i Lerum på Solkatten. Där har jag inte varit på många år. Kikade runt lite och sedan mot Alingsås och Vinden loppis. Hade tur som hittade lite mera ramar som jag kan måla. Har en liten plan med alla mina ramar.
Lite mat här hemma och annat pyssel.
Och nu har jag varit på Viktväktarna med dottern och några av hennes kompisar. Jag behöver gå ner lite till i vikt. Och då kan ju detta vara bra, så att jag får en kick i baken och lite ny inspiration. Samt umgås med dottern samtidigt.

Och vet ni...jag har VUNNIT också hos Lena på http://lenahaga.blogg.se/
Jag vann en jättemysig mössa som hon stickat. Blev så glad :)
Men nu är det kvällen och skall snart hämta maken vid bussen från Borås. Hoppas ni får en bra kväll.

En liten bild på ramarna som skall bli svarta.

















7 kommentarer:

  1. Fina ramar du hittat, jag gillar sådana också som man kan fixa till litet extra! Väntar på att få se vad du hittar på att göra av dem.
    Grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  2. Glöm inte den dagliga promenaden. Har du testat Raw food. Nygammal kost, deras efterrätter är ack så goda och nyttiga när man blir sugen på något gott. Vilket man blir vare sig man vill eller inte.
    )Mufflo

    SvaraRadera
  3. Snygg färg ramarna ska få!
    Lycka till hos viktväktarna, nu blir det till att äta god mat framöver för dig vet jag. Peppson var med för många år sedan och jag minns vad gott vi åt då =). Utan att ens behöva tänka ut det själv... Sånt gillar jag.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Väntar på att du visar snart vad du gör med alla dina loppisramar...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  5. Grattis så mycket till vinsten :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  6. Härligt med sådana dagar som känns kanon, umgänge med dotter är alltid så mysigt, kul att göra nåt tillsammans och fina loppisfynd gör dagen till en bra-dag.

    Grattis till vinsten.

    Ha det gott och kramar, Birgitta

    SvaraRadera
  7. Viktväktarna är inte fel.. Gick där för ngr år sedan och jag tror att om man följer deras ideér långsiktigt så tror jag dem är görbra.. Jag är inte så mycket för typ Gi dieten och sånt... Jag tror man ska äta "nyttigt" och lagom så mår man som bäst :-)

    Ha en härlig torsdag!
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)