måndag 14 februari 2011

Helgen som varit.....

Hej på er alla. Då var denna helgen över då. Vädret varit vackert men kallt. Fast det är ju bara februari tänk på det.
Och övningarna vi har varit på var en  Bollywood fest / Födelsedagsfest. Så allt gick i Indiens tecken, jättegod mat, Indisk musik, underhållning, ja en allmänt jättetrevlig kväll. Och klädde ut oss gjorde vi ju naturligtvis.
Så min bild var mina Indisk inspirerande skor....Här kommer lite bilder från kvällen. Dålig kvalité på dessa bilder men hoppas ni kan se något i alla fall.

Värdparet...kolla in hennes sari, den var så vacker.

Och dukningen var fantastisk

Bollywood dans

Lilla jag i full mundering

Maken fick en turban....

Värdinnan i Bollywood dans...hon var otroligt duktig











Dottern i Indien style

7 kommentarer:

  1. Vilken härlig fest!!!
    Vill önska Dig och de dina en lugn och skön Alla Hjärtans dag!!!
    Hjärtliga Kramar, Britt-Inger

    SvaraRadera
  2. Jag var inne på rätt spår ang bilden. Så trivsamt ni hade det, det syns på alla fina foton, vad stilig även du var, kul att få ta del av dessa bilder.
    Avslutar med att ge dig massor av kramelikramar denna "Alla ♥-ans dag" !

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt! Jag gick en tvådagars Bollywood-kurs för ett par år sedan... himla kul men svårt!!!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med en sån temafest... :-)
    Fina var ni.. vad gillade maken att ha turban?

    Önskar dej en riktigt fin alla ♥-nsdag!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hejja, vilken rolig och annorlunda fest du varit på. Otroligt fint dukat och underbara kläder.
    Kramisar

    SvaraRadera
  6. Gud va fina ni var allihop.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt tema! Och så snygg du var/är =)

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)