onsdag 23 februari 2011

En helt....

vanlig bra dag :)
Åkte till jobbet för arbetsträning, trevligt som vanligt. Sedan på vägen hem in till Jula för att köpa plastbackar att ha i garaget + min lilla trädgårds hörna. Ordning och reda. Bra pris 29:-, stadiga och fina. Kommer att bli toppen.
En sväng till banken...där är jag ju aldrig. Allt sköts ju via nätet numera.
En god måltid här hemma och lite plocki plock som alltid finns. Planterat dom nya växterna jag köpte häromdagen och hängt upp i arbetsrummet. Blev också väldigt bra.
Snart skall jag till VV med dottern så får vi se om det också är bra...hum tror inte det. Har svårt att gå ner i vikt.
Ja så allt har varit väldigt bra idag, pigg och glad.

Foton på plastbackarna så får ni se.
















En liten bild också på fönstret i arbetsrummet. Med nyplanterade blommor

















God eftermiddag och kväll på er alla !





11 kommentarer:

  1. Jag gruvar mig verkligen för att sätta om blommorna :( Tycker det är ett sådant jätte dåligt göra! Ska jag vara ärlig så gör jag inte det varje år!!!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med hängamplarna :-)

    Vad härligt att få känna sig pigg och glad... Kanske är för att solen visat sig idag... iaf här hos mej och du är ju inte så långt från Trollhättan ;-) så jag tror solen har skinit på dej oxå..

    *håller en tummer för en liten viktnedgång iaf*
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så vackert fönster i arbetsrummet!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad fint det blev i fönstret i arbetsrummet. Blommor livar verkligen upp stämningen.

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att fynda ibland. Snyggt blev det i fönstret nu väntar vi bara på våren.
    Kram

    SvaraRadera
  6. jeanette sandelin24 februari 2011 05:47

    hej! vad fint med grå färg (om det var det...?)
    min hall är grå med vita och orange inslag!
    visst är det skönt när man fått sorterat och fixat i ordning.
    kram från dalsland och en som är tjock, glad och 46 ♥

    SvaraRadera
  7. Härlig dag du verkar ha haft. Jag skulle också vilja ha en trädgårdshörna dä man kan hålla på med blommorna. Jag är i tvättstugen men det blir ju så smutsigt med alla jord...

    Du frågade om min kamera. Jag har en Canon 30D, den är jag jättenöjd med - men är faktiskt precis i greppet om att skaffa mig en ny snart :)

    Ha en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Vad härligt med helt vanliga dag och att man kan få må bra...toppen.. Här har varit krångel med internet i ett par dagar..hmmm undrar om det är det eller min dator? Ha en go dag önskar Torprosen

    SvaraRadera
  9. Härligt att du bytte bakgrund på din sida! Jag hade vissa problem med att läsa mot den svarta bakgrunden! Tack!

    SvaraRadera
  10. En litet Hej till dig!Vad mycket du hann med underdagen. Det är ju så skönt när man är pigg och känner att energin finns.Må så gott.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  11. Bra att ha smart förvaring, ordning och reda skapar trivsel.
    Fina hängare för blommor, så fint i ditt fönster.
    Kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)