torsdag 17 februari 2011

Brrrrr....

jag fryser idag. Så råkallt och blåsigt. Inga tecken på vår här inte. Fortfarande en massa snö och is....
Lite hängig och trött idag. Brukar vara det efter en dag/timmar på jobbet. Sitter i en dag så där efteråt.

Men har roat mig med lite VV pyssel för att sätta mig in i det hela. Inregistrering på datorn är det som gäller nu för tiden och lite annorlunda upplägg. Till det bättre tycker jag.

Det blev en promenad i alla fall på en timme. Svårt att gå ordentligt bara. Är så isigt och knöligt överallt.
I kväll blir det lite matlagning med dottern. Trevligt!!
Annars så har dagen varit ganska så slapp tycker jag.
Här är ett foto jag tog idag över sjön från en annan synvinkel än jag brukar. Får ju variera mina promenader


.
















11 kommentarer:

  1. Här är det oxå kyligt! Har varit på 1 timmes promenad med Izor i dag! Burr säger jag oxå :((
    Kramen♥

    SvaraRadera
  2. Oj vi har oxå väldigt kallt. Bara -15 grader
    BRRRRRRR det säger jag oxå.
    Hoppas det vänder snart.
    kram

    SvaraRadera
  3. Vackert!
    Ett barn bor fortfarande hemma. Sista året på gymnasiet. Hon är också intresserad av lite design.
    Dobson överdragsbyxor kan rekommenderas. Finns på Intersport och känns som att kliva ner i en termos. Trodde att det var överdrivet tills jag fick ett par egna. Inte speciellt dyra heller.
    Mufflo

    SvaraRadera
  4. Halkade omkull idag. Men det gick bra! Skulle vilja ha så nära till en sjö med sån utsikt!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. När termometern ligger runt nollan så blir det så hiskeligt fuktigt och kyligt om det fläktar lite.
    Man behöver inte prestera så mycket varje dag, jag tar allting i min tackt och tycke, det fungerar alltid.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  6. Ja fy attans lika kallt o tråkigt här men inne är de skönt att vara.
    Önskar dig en go helg/kramen

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får mössan med posten idag då så slipper du frysa :)

    SvaraRadera
  8. Jag har tröttnat på snö och is, köpte ett promenadband. Superbra, frisk luft får jag ändå.
    Önskar dig en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Brrr, är det här hos mig idag...-25 grader...men skam den som ger sig, jag ska ut på promenad ändå!!!
    Vilken härlig utsikt du har. Här är det hyreshus runt om vårat hus. Men drömmen är innan man lämnar den jordiska miljön, så ska jag bo vid någon typ av vatten drag, havet eller lite brusande älv....
    Ha nu en skön helg och sköt om Er!
    Kramar, Britt-Inger

    SvaraRadera
  10. Ja nu är dte kallt, jag tycker att jag får inte upp värmen trots promenader och trots mycket kläder, det är bara att inse att jag är en väldigt frusen människa ;) Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Varma kramar till dig!! Önskar dig en glad fredag och helg!
    Raina

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)