måndag 21 februari 2011

Bilder...........

som jag tagit i helgen. Så det blir mycket nu. Var i Herrljunga på Loppis och fyndade under lördagen. Härlig promenad i söndags med fika i trädgården.
Idag var det arbetsträning.
Här kommer lite bilder

















Loppis både ute och inne. Och mycket folk var det :)



























Loppis fynd. korkflöten, , Buddha, en skära, oljekanna, fårskinn, gammal bibel, korsordsbok, liten mjölk kanna i zink.Gamla glasögon i fodral.



Söndagen bjöd ju på ett underbart väder och ingen vind direkt. Så då var det ju underbart.
Foton från min lilla promenad.

Underbar himmel







































Och jag som älskar hästar. Dom stod där och mumsade hö i solen :)


Ja sedan var det fika i solen...mmmmmm






















8 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft en mysig helg. Jag gillar också hästar - på bild!! Tycker dom är alldeles för stora, hihi.
    Tusen tack för goa kommentarer inne hos mig. Har varit dålig på att besöka själv på sistone, men jag kommer väl igen.
    Ha det så gott.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :) Tyckte mest om missen på sista bilden ♥

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på hästarna!
    Köpte du någonting förresten?
    Kramen♥

    SvaraRadera
  4. Fina loppisfynd där!!! Jag hade slagit till på Buddhafiguren! Mjölkkannor har jag några stycken...

    SvaraRadera
  5. unas fotos encantadoras, y un domingo envidiable,
    yo tambien pregunto ¿comprastes algo?
    Un sencero abrazo desde Canarias, Yeyita.

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder och fina fynd! =)
    Kram Elenor

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)