torsdag 10 februari 2011

Arbetsträning och....

snö idag. Men att köra bil gick bra. E20 var ren från snö. Vänt på lite papper på jobbet sedan lunch med maken. Lite inspirations besök på plantskolan i Fly, Hallbergs blommor och sist med inte minst på Signed Living. hos Lena. Blev så vansinnig förtjust i en stor bambu korg/bytta i min favorit röda färg...hum vill ha..men var skall jag ställa den och vad skall jag ha i den. Tål att tänkas på.
Och snön har fortsatt att vräka ner...blir bara en massa blask av det hela. Har också nu börjat fördjupa mig i en Bagua över hemmet. Lite knepigt tycker jag men det skall nog funka. Mer om detta i ett annat inlägg. Så gör er nu alla en skön kväll. Kommer ett nytt inlägg under kvällen som jag förberett lite :)

Inspirations bild från http://www.signedliving.se/

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)