fredag 18 februari 2011

10000.........

besökare har nu Marias Hörna haft igår gick den över gränsen. Bara så kul och ni förgyller min dag.
Nu är det fredag och helgen stundar.
Igår lagade dottern och jag mat. Såg¨ut som mästerkockarna i TV nästan. Fullfart bland grytor och kastruller. Hacka och fixa...och kul var det. 
Nu vill jag önska er ALLA en underbar helg och solen den skiner. Ett söndags inlägg kommer för Fabriken men annars blir det lugnt på bloggen i helgen.
Vill dela med mig av en härlig bild från min inspiratör med bloggen. http://frommoontomoon.blogspot.com/
Gå in och titta här. Min klara favorit på underbara/konstiga och roliga foton.






















14 kommentarer:

  1. Lappen kommer från VISTA PRINT där man kan beställa visitkort. :)
    ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Trevlig Helg!
    Och mycké SOL vill Vi ha!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul att få besökare till ens blogg?! Ha en underbar helg! Hoppas solen skiner på dig hela helgen!

    SvaraRadera
  4. Det är så härligt att laga mat tillsammans.
    Ha en skön helg, ska visst bli kallt =)

    SvaraRadera
  5. Grattis till 10000 besökare.
    Trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så kul när besöksmätaren tickar på:)
    Jag tycker det är svårt att förstå ibland hur många som tittar in hos lilla mej. Men som sagt, det är trevligt med besök:)
    Önskar dej också en skön helg!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  7. Grattis till alla besökare. Önskar dig en riktigt fin och trevlig helg.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Jag blir också så förvånad att ha fått så många besökare men roligt är det i alla fall..
    Ha en skön helg

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  9. Ha en skön helg!
    Bra med bloggtips. Jag ska gå in och kolla.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  10. Visst e de mysigt med matklagning tillsammans så där, de brukar jag & sambon ha till helgen.
    Önskar dej en trevlig helg i Ockelbo har vi nu 24, 9 gr brrrr vad jag avskyr vintern

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en fortsatt mysig helg !
    Kramen

    SvaraRadera
  12. Härligt med besökare på ens bloggsida.
    Nu har jag fått trådlöst i Gårdsbutiken :)
    så nu hinner jag skriva lite mellan kunderna.

    Ha en fin helg
    // Eva

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)