lördag 22 januari 2011

Vinnare farmors spetsar

 Tack alla som har varit med i denna utlottning, vilket gensvar :)

Nu har vi haft dragning maken och jag via Random.
Här kommer också ett kort på min underbara farmor.



















Och vinnarna är:
http://mittlillahimmelrike.blogspot.com/
Samt::
http://bimsanskrussiduller.blogspot.com/

Beslöt att ta dra en extra vinst till:
http://lilla-hilla-hus.blogspot.com/

Så GRATTIS till er som vann.

Maila mig adressen så att jag kan skicka iväg eran vinst. 

Håll ögonen öppna för jag kommer att ha en liten utlottning längre fram med farmors spetsar.



22 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna.
    Vilket underbart foto på din farmor!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. GRATTIS TILL DOM LYCKLIGA VINNARNA (lite avis är man snyft).. Hoppas det blir något fint av dessa vackra spetsar som din flitiga farmor Hilda har offrat så många timmar på.
    Ha en toppenfin dag vännen/ kramen

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna =)

    Traskar in och önskar dig en riktigt fin Lördag!

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina lyckliga vinnare och tack för en jättefin tävling.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. grattis till vinnarna..lyckans er.
    ~marita~

    SvaraRadera
  6. Stort Grattis till dina vinnare. Och vilket fint kort du har på farmor Hilda.
    Trevlig helg och kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Grattis till de lyckliga vinnarna! Åh, så fin farmor är på bilden!
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnarna. Sådan härlig bild på din farmor.....påminner om min farmor Alma. Säkert inte så gammal på kortet men klädseln gör att de ser äldre ut......Och så dessa vackra hattar som kvinnor hade förut.....också ett smycke...Ha en skön helg. / Néa

    SvaraRadera
  9. Stort grattis till vinnarna!
    Helt ärligt är jag otroligt avundsjuk.
    Fantastiskt Maria att du delar med dig av farmors underbara alster.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinnarna! Vilken härlig bild på farmor.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnarna och tack till dig för en mycket fin tävling!
    Ha en skön helg!
    //Anna-Karin

    SvaraRadera
  12. Nej nej det måste blivit nåt fel för detta skulle ju jag vinna.
    Grattis till alla vinnarna i alla fall då.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  13. Ljuvlig farmor!
    Säger ett stort grattis till alla lyckliga vinnare och tack för den fina tävlingen.
    kram Raina

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinnarna...lite avis är man ju allt :)

    SvaraRadera
  15. Grattis alla vinnare är lite avundsjuk.
    Ha en bra söndag.

    SvaraRadera
  16. Grattis till dom lyckliga vinnarna och jag hoppas på min tur nästa gång :-). Farmors spetsar var riktigt fina.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  17. Grattis till alla vinnare!
    Och Tack Maria för en fin tävling!
    Ang den där mörka bilden på hunden så... jag antar att det har med upplösningen att göra. Måste försöka bli mer vän med min nya dator. Just nu så förstår vi varandra inte så bra. :)
    Önskar dig en skön söndag!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  18. Grattis till vinnarna..
    Tack för en fin tävling.
    Härligt foto på farmor
    Önskar dig en mysig Söndag
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  19. Ljuvliga du,,,,vad glad jag blir...
    och spetsar som är min stora passion. Tusen tack!!!
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  20. Kära Maria,
    tusend tack !
    Det är så underbar,jag kan inte tro det.
    Tack så mycket !
    Kram
    Kersti

    SvaraRadera
  21. Stort Grattis till de lyckliga vinnarna av dessa underbara spetsar!

    Tack för möjligheten att kunna vinna dem!

    SvaraRadera
  22. Grattis till de otroligt lyckliga vinnarna.
    Måste erkänna att jag är lite avis... ;)

    Vilket trevligt inlägg med ett fotografi på din farmor som har gjort dessa underbara spetsar...

    Kram Anette

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)