tisdag 25 januari 2011

Tisdagen snart slut

Det har varit en skön och slapp dag idag. Läste ut min Rensa i Röran bok. Blev åter igen så inspirerad. Men jag får skynda långsamt. Surfat runt lite bland Fen Shui och Wabi Sabi. Det är så typiskt mig att snöa in mig på vissa saker ibland. Men det är klart jag lär mig ju alltid något nytt.
I morgon är det dags för veckobesöket på jobbet..trevligt :)

Hoppas ni får en bra och fin kväll och sover gott !

http://frommoontomoon.blogspot.com/



















13 kommentarer:

  1. Ja slappardag hmm har väl haft det jag oxå är ju sjuk , usch näsan rinner och ont i halsen , blir väl hemma från jobbet imorgon oxå.
    Hoppas på en piggare dag imorgon

    SvaraRadera
  2. En sån bok skulle behövas hos mig... Att aldrig maken tänkt på det!? Fast han kanske tycker det är hopplöst fall...
    Skönt att ha städat undan efter fixet och kan njuta!
    Fortsatt bra vecka,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  3. Kul att du tittade in till mig:)
    Välkommen åter!
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Det man brinner för är det svårt att släppa.
    Nu måste jag släppa min dator och sova kudden.
    Natti, natti vännen.

    SvaraRadera
  5. Ibland behöver man slappardagar, det ger energi. Nu känns det som om veckorna bara rusar på, alla dagar likadana. När jag var liten hade vi söndagarna...då allt stod stilla och man vilade och vi barn tyckte det var tråkigt, men jag tror att vi behövde det, gott för kropp och själ.
    Rensa är också nyttigt...aldrig känns väl rummet så stort och luftigt som när man rensat skåp eller garderober...och lättare till sinnes.

    Ha det gott!
    lisamaja

    SvaraRadera
  6. Jag ska nog anamma det som de nämner i boken om att dela upp det.
    För vem tycker egentligen om att städa ett helt hus på en dag??

    Nä sagt och gjort, imorgon ska badrummet städas här.

    Ha en fin dag!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Greetings!
    Thank you for your kind comments on our blog! What a magical picture of the moon through the cottage window! We found your blog simply by blog surfing!! So glad to have found you...
    Peace and plenty,
    Sheila and Sherrill

    SvaraRadera
  8. Det går bättre och bättre att sova. Hoppas jag snart kan vakna och känna mej pigg också, det vore härligt! Ha en bra onsdag!

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar blogg du har...kommer att titta in fler gånger. Så inspirarande och rolig...underbart. Hälsningar från Matilda.

    SvaraRadera
  10. Lycka Till på jobbet idag!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Hoppas att det gick bra på jobbet idag, själv är jag nu ledig till Fredag :) Kram

    SvaraRadera
  12. Ha ha ha, den boken borde nog jag också läsa

    SvaraRadera
  13. Tänkte bara säga att du nu har chansen att bli helgens blogg och du länkas inför mina 300-700 unika besökare/dag så passa på att anmäla dig:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/helgens-blogg.html

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)