måndag 24 januari 2011

Så redig......

jag har varit i dag...ja det måste jag säga bara. För ju skryta lite :)
Farit runt med snabeldraken och golvmoppen. Bort med alla änglatofflor och annat bös från renovering mm.
Tvättmaskinen brummat. Och så har jag röjt i diverselådan i köket. Den är ju intressant, usch.Och så tog jag tag i badrummets alla burkar, smink mm  Jag som inte sminkar mig så mycket men gud va grejjer...Så nu är detta klart.!! Så nöjd så. Nu blir det en tur till ICA och lite TV i kväll.
Så god kväll på er i stugorna.

Lite nytt i köksfönstret.



















11 kommentarer:

  1. Limpa och Snoddas idag. Samt en tur med sparken och hundarna. Får vara nöjd så här långt! Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Åh pärlhyacinter, det är då inte ofta man ser dom. Det får en att tänka på när man var barn.
    Du har härliga bilder på dina inlägg, så himla mysigt. Man ler.
    Kram Marina
    Tack för att du tittade förbi hos mig.

    SvaraRadera
  3. Vilken energi - härligt! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fina de var :)Snabledraken tar jag tag i imorgon :D Tar en sväng med den innan studierna :D Ha en fin kväll. kram

    SvaraRadera
  5. Oj vad du har varit flitig!
    Jättefint med pärlhyacinterna.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Så fint med pärlhyacinter, får en att längta till våren.
    Tack för gratulationerna.

    SvaraRadera
  7. Nu har du lurat mej att "klicka" hem en bok på nätet ;)
    Blev ju så nyfiken på : Rensa i röran med Feng Shui av Karen Kingston.

    så nu är den beställd. :)
    Sov gott !!!

    SvaraRadera
  8. Redig tös har du varit denna måndag. Här i huset har det varit lindrigt med jobbande. Har ägnat timmar åt att möbelera och skapa nytt på min blogg, lekt med färger och former, modärn konst blev det hehe, gå gärna in och kika.
    Kram och god natt.

    SvaraRadera
  9. Ibland får man sina ryck, tack och lov. Tänk om de där röjningarna och ordningen därefter bara kunde vara ett tag. Men för min del blir det rörigt ganska fort igen.

    SvaraRadera
  10. Så flitig du varit, skönt sedan att bara sitta och göra ingenting, bara njuta.
    Härliga pärlhyacinter,man längtar till våren.
    Ha en bra dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Åh nu fick man ju lite vårkänning när man ser dina blommor.
    Blir nog till att härma dig och köra och handla lite.
    Ha en fin dag!
    Kram Carina

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)