måndag 24 januari 2011

Ny härlig vecka framför oss...

hoppas jag. Min helg har varit skön och vilsam. Umgåtts med barnen och pulat runt lite. Maken har fixat lite små efterdyningar av målningen på övervåningen mm. Nu skall vi inte göra något mera här hemma på insidan huset i alla fall. Har gått igenom allt nu. Förutom badrummet som fått endast en uppfräschning härom året. Men en badrumsrenovering orkar jag bara inte med. Det får vara som det är. Och skall sanningen fram så gillar jag vårt badrum ändå.
Så hoppas ni får en härlig måndag.

Decora Decora bild
















14 kommentarer:

  1. Jag önskar dig en fin dag! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Önskar även dej en härlig vecka.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt fin vecka.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig och skön helg :-)
    Hoppas FÖRSTA DAGEN PÅ veckan blir riktigt skön oxå :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Ville bara kika in och tacka för en jättefin tävling:)
    Du har en väldigt mysig blogg så jag lägger mig bland följarna så jag har lite koll;)

    Hoppas du får en härlig vecka.
    lisamaja

    SvaraRadera
  6. Ett sådant fint badrum skulle man ha, då skulle min kropp vara 150* ren hehe.. Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja ett sånt badrum skulle inte jag säga nej till :)
    Ha en bra dag Maria

    SvaraRadera
  8. Skönt det låter och att ni gått igenom allt i huset är skönt när våren kommer och det är dax att börja i trädgården. Ja en badrumsrenovering kan vara tuff.
    Men badrummet på bilden är verkligen nått...kul när det är lite annorlunda och inte bara kakel.

    Ha en bra start på veckan.
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Tittar in hos dig så här på måndag förmiddag och säger hej. / Néa

    SvaraRadera
  10. Ny vecka har börjat och jag kan återigen se fram emot 4 långa 12-timmarsnätter på jobbet. Hur kul är det??
    Ha nu en riktigt skön vecka.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Vilken skön helg du har haft:) Önskar dig en fin kommande vecka! Här är det halt och snön håller på att töa bort...undrar om det håller i sig:) KRAMAR Helena

    SvaraRadera
  12. Wow vilket badrum Du hittar så mycket fint.
    Ha en fin vecka!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  13. Önskar dig också en trevlig vecka!här började den inte så bra,magsjuka härjar i familjen.Så det är bara att härda ut!kram!

    SvaraRadera
  14. Så skönt och ha allt nyrenoverat, då känner man sig nöjd. Jag skulle vilja piffa upp vårt kök, lite nya bänkskivor och sånt.
    Ha en fin vecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)