fredag 28 januari 2011

Mitt favorithus....

har jag hittat på KarlsonHus via http://humlebacken.blogg.se/2011/january/snart-slut.html
Blev helt klart kär i detta bara jag såg det. Det har en annorlunda exteriör som jag gillar.  Ingen fyrkantig låda utan det är spännande. Fastnade också för dom fina snickerierna med sina välvda bågar. En planlösning som verkar bra och genomtänkt. Helt klart en stor favorit. Stora lusthuset Bergvik är helt underbart.
Detta är också en tävling som jag är med på via http://humlebacken.blogg.se/

Titta och njut för det det gör jag.







5 kommentarer:

  1. Vilket underbart hus.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Darling Maria, I like sooo much the new Spring image of your blog!!
    Thank you for your lovely comment
    Have a nice day
    Silvia

    SvaraRadera
  3. OJ! Rena drömmen!
    Ha en bra dag och helg!

    SvaraRadera
  4. Hej! Njut av livet så mycket det bara går. Det är något som alla skulle göra. Det är så lätt i dagens stress och vardag att glömma det...
    Vi vet...

    Kram på dig och alla dina nära och kära..
    Boel och Roger

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du vill vara med och tävla!
    Lycka till!!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)