fredag 21 januari 2011

Mina kära.....

blogg vänner gamla och nya. Efter min utlottning gick ut i bloggvärden har jag fått så mycket nya vänner och så mycket kommentarer från er alla. Inte bara att ni vill vara med i utlottningen utan i största allmänhet.
Både från Sverige och utanför våra gränser...då får jag skriva på engelska .)

Detta berör mig och gör mig väldigt glad skall ni alla veta. Kul att så många gillar Marias Hörna.

Detta förpliktigar ju också att ta hand om er alla vilket jag verkligen försöker göra genom att titta in till er och se vad ni haft för er eller bara säga hej. Så hoppas att jag inte glömmer någon.

Citat från min gamla poesibok skrivet den 2.6 1963 av min fröken Monica.

En vän är någon som tycker om dig
En del människor har en massa vänner
och en del har bara några få
Men alla, alla i hela världen har åtminstone en vän





9 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt med kommentarer på sin blogg.Så roligt när man ser att någon ny kommit till.Och alla är så vänliga.Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Ja alla i världen har iaf EN vän... ja det hoppas jag verkligen att det är så :-)
    Bloggen öppnar en helt ny värld och jag gillar det :-)

    Ha en skön fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Idag är det en bra dag. Det är ju KRAMENS DAG. Jag skickar därför en jättestor kram till Dig kära bloggvän.
    Ha en fin dag!
    /Åsa.

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det härligt med alla nya vänner man får som bloggare.
    Önskar dig en riktigt härlig helg!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  5. Alltid roligt med vänner, det behöver vi alla, det är inspirerande och lyfter en, många härliga kommentarer, ja man blir så glad för dom alla.
    Ha en toppenfin dag. Solen skiner här, men vädergudarna på radion spår snöblandat regn i em. ja vi får väll se om det slår in. Natten var kylig med -10* så ingen riktig vår ännu.
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Ja visst är det kul att samma folk tittar in på ens blogg :)
    Och ännu roligare är det när det finns en liten kommemtar att läsa :)
    Ha en bra fredag Maria... jag ska tillbringa min med att jobba ...

    SvaraRadera
  7. Åh, har du också en poesibok! Visst är det kul att läsa de fina verserna som gamla kompisar skrivit där. För att inte tala om den fina versen min fröken skrev. Fick tjata på henne väldigt länge för att få henne att skriva kommer jag ihåg.

    Det är jättekul att du tittar in hos mig, trots att jag är så dålig på att uppdatera min blogg. Önskar dig en skön helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  8. Have a wonderful weekend!!! hugs, Elsina

    SvaraRadera
  9. Vad fint skrivet av din fröken! =)
    Alltid roligt att upptäcka nya bloggar!
    Kram Elenor

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)