torsdag 13 januari 2011

Stängd......vinnare kommer på bloggen under lördagen !!! - Utlottning

Nu är det dags! Har en massa spetsar som min farmor gjort och gav mig i julklapp 1955. Då var farmor över 90 år gammal.
Jag har inte bruk för allt detta själv. Har ändå använt en hel del. Så nu vill jag dela med mig av dessa till er mina vänner.
Utlottning blir 2 kit med blandade spetsar.
1 lott = en kommentar i detta inlägg
2 lotter = länka i din blogg till denna utlottning

Dragning sker den 21.1 kl. 24.00.
Vinnare kommer på bloggen den 22.1

Lycka till!



199 kommentarer:

  1. Hej Maria!

    Vilka fantastiska spetsar din farmor gjort.
    Skulle vara kanon om jag vann 1 kit som i så fall skulle bli en present till min svärdotter.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vilka vackra gamla spetsar! Självklart är jag med i utlottningen och länkar även från min blogg!

    Ha en härlig dag!

    :)Anna

    SvaraRadera
  3. Hej på dig! Vilken fin utlottning du har. Klart man vill vinna det. Ja, åtminstone försöka, haha.
    Länkar till dig också.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Jag älskar gammalt hantverk! Njuter verkligen om jag råkar hitta en duk eller ett broderi på en loppis eller antikaffär! Så välgjort och vackert!

    Så fantastiskt duktig farmor du har! Klart jag skulle bli lycklig om jag fick förvalta ett kit av hennes hantverk!

    Länkar såklart :-)

    Ha en fin dag!
    Helena /Franska Liljan

    SvaraRadera
  5. Men Maria så fina spetsar, och extra roligt att din farmor gjort dom. Jag är gärna med, och länkar såklart.
    Håller tummarna håårt..
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hejsan åh vilka fina gamla spetsar, klart jag vill vara med. Länk ligger uppe så 2 lotter tack. Nu håller jag tummarna.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Jättefina spetsar!
    Jag är med och länkar dessutom!
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Ahh.. jag tar en lott :) Återkommer med lott 2 då jag får in din länk med tävlingen :) Kram

    SvaraRadera
  9. Jösses Amanda. Tack för att du tipsade mig. Det här ska jag bara vinna..
    2 lotter naturligtvis , nu när jag lärt mig att länka.
    Kanske om jag lämnar en kommentar till så får jag 3 lotter? Skoja bara...

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  10. Vilka fantastiska spetsar, vilken skatt, är gärna med i utlottningen. Länkar också. Ha en bra dag. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  11. Åhh så fina spetsar din Farmor gjort! Är så gärna med...länkar också= TVÅ lotter. KRAM Helena

    SvaraRadera
  12. Verkligen FINA spetsar, jag ska absolut vara med på detta!
    mvh
    Jenny

    SvaraRadera
  13. oj, vilka fina spetsar, helt fantastiska..
    Jag vill jätte gärna vara med på din utlottning.
    Länkar till din utlottning på min blogg.
    Ha en skön kväll
    kram
    Veronica

    SvaraRadera
  14. Åhhhhhhh va fina !!!!
    Vill gärna vara med i utlottningen, länkar dessutom fr min blogg.
    Hoppas , hoppas.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  15. Klart att jag vill vara med i din fina tävling!
    Tar två lotter och hoppas på tur.
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med, en lott för mig :)
    Trevlig kväll, Annika

    SvaraRadera
  17. åå vilka fina spetsar,är gärna med skall länka till tävlingen alldeles strax

    SvaraRadera
  18. Så vackra spetsar och handgjorda, fina vinster du lottar ut. Jag vill gärna vara med och tävla, länkar så 2 lotter och en massa tur.
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  19. Vilka ljuvliga spetsar ! och vilket arbete !!!
    Jag vill gärna vara med !!
    Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  20. Superfina spetsar klart jag också vill vara med i utlottningen.
    kram Milly

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Tack för din kommentar. Klart jag vill vara med i din utlottning.

    Ha en trevlig kväll! Kramar Maria

    SvaraRadera
  22. Vad söta de va :) Själv har jag ingen användning för dem för tillfället men kan lägga in ett inlägg hos mig om de ändå :) Finns säkert nån annan hos mig som vill va med :) kram

    SvaraRadera
  23. Men så fina spetsar Jag älskar Gamla Spetsar och syr gärna kuddar osv. med spets på och självklart någon hyllkant kan man förgylla om man har så fina,är glad att Jag hittat hit till Dej!

    Klart vill Jag vara med och tävla och har länkat till Dej i högerspalten på min Blogg!

    Kramar!

    SvaraRadera
  24. Om jag vinner din farmors handvirkade spetsar lovar jag att var extra försiktig med dem.
    Hur vackra som helst och vem var farmor?
    Vad hette hon?
    Var bodde hon?
    Massor vill jag veta om henne eftersom det är intressant att veta om kvinnor från förr och allt de tillverkade för hand.
    Kramar Eva Agnes

    SvaraRadera
  25. Fiiiina. HÅller tummarna att jag blir den lyckliga vinnaren.

    SvaraRadera
  26. Hej! Jag deltar jättegärna i din utlottning och länkar från mig!

    Hälsningar

    SvaraRadera
  27. Nu så.. länkat här: http://www.enkoppkaffe.se/?p=1889 så 2 lotter till mig :) Kram

    SvaraRadera
  28. Oh så vackra spetsar! Jag älskar spetsar. Jag letar alltid efter spets. Förut sydde jag vetevärmare och ljuspåsar och dekorerade med spet. Spets är vackert. Jag har precis piffat upp en blus genom att sy på spets och brodyr.
    Jag deltar gärna i din utlottning och länkar från min blogg. Hälsningar Mamma Mia

    SvaraRadera
  29. Åh, va vackra spetsar, klart jag vill vara med på utlottningen.
    Eva

    SvaraRadera
  30. Hej! Vilka fantiska spetsar du lottar ut. Jag vill gärna vara med och försöka vinna ett kit. Jag tar 2 lotter och håller tummarna.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera
  31. Klart jag är med Maria... jag länkar oxå... så då får jag 2 lotter :)

    SvaraRadera
  32. Jag kan absolut inte motstå din utlottning!!
    Vilken skatt du lottar ut, ljuvliga spetsar!
    Länkar från min blogg och håller alla tummar och tår;))
    Ha en fin helg! Kram Cilla

    SvaraRadera
  33. Oj så många som vill ha spetsar, här kommer även lilla jag med i den skaran som suktar. Alltid roligt med utlottningar och tävlingar. Riktigt lyxigt med hemmagjorda spetsar, man kan använda dom till så mycket, dom pryder sin plats över allt, bara fantasin sätter stopp.
    Kram vännen

    SvaraRadera
  34. Absolut hoppas jag vinna dessa underbart vackra spetsar.

    Jag lägger en knapp hos mig till dig.

    SvaraRadera
  35. Vilka underbara spetsar, tjusigt hantverk, vore en dröm att vinna dessa! =)
    Jag har bloggat om det här:
    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15999027
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  36. Ojojoj, jag tror jag smäller av! Så klart jag vill vara med om utlottningen av dessa ljuvligheter.

    Länkar till dig från min blogg.

    SvaraRadera
  37. Å, vilka vackra spetsar!!
    jag vill verkligen vara med i din utlottning, ska försöka länka, är ju så infernaliskt otekniskt, får föröka få hjälp av sonen, hihi!
    ha en fin helg vännen!
    kraam

    SvaraRadera
  38. Men Maria,vilka spetsar,jag blir alldeles knäsvag.
    Det är klart jag vill deltaga i din och din farmors utlottning.
    Länkar till min sida,och berättar om din fina sida,samt hoppas,hoppas på turen!!
    Kramar från evaj
    http://bambisyr-evaj.blogspot.com

    SvaraRadera
  39. Hej Maria!
    Tack för titten hos mej.
    Vilken ljuvlig tävling,den vill jag gärna vara ned i,länkar också.
    Må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  40. Hejsan
    och så kul med spets lotteri, jag älskar spetsar, så jag länkar på min blogg.
    Ha det gott

    SvaraRadera
  41. va fina spetsar Hoppas på tur
    har även lagt en länk i min blogg
    http://www.cinaas.blogspot.com/
    Kram och trevlig Helg

    SvaraRadera
  42. Vilken underbar utlottning! Du är verkligen generös. Jag vill jättegärna vara med, så jag tar genast TVÅ lotter och hoppas på turen.
    Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  43. Aaaaaaaah! Vilka fina! I löööve spetsar! Det går att göra så mycket fint med dom!
    Jag är med om 1 lott och TOKhåller tummarna!!

    SvaraRadera
  44. Vilka vackra spetsar. Vilken skatt du fått av din farmor och vilken skatt du vill dela med dig av
    Jag vill genast anmäla mig till en lott.

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Vilka fina spetsar... och vilken fin blogg du har. (Hittade hit via Carinas Änglar)
    Självklart vill jag börja min läsning hos dig med att vara med i din utlottning!
    Länkar på min blogg.
    Hoppas du får en trevlig helg!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  46. Hej Maria.
    Vilka underbara spetsar din farmor har virkat det ligger mycket jobb bakom dessa. Jag vill vara med på utlottningen och hoppas på tur till dessa fina spetsar.Trevlig helg. Kram EvaM

    SvaraRadera
  47. Håller tummarna och hoppas på 1 lott :-)

    Mail: bellybus@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Åååå vilka underbara spetsar. SKulle jag ha turen på min sida så vet jag redan vad jag skall göra. Kram Gun

    SvaraRadera
  49. Hej jag vill väldigt gärna vara med i denna tävling. Har länkat dig från min sida.
    mvh:sinikka

    SvaraRadera
  50. Hej Maria!
    Mycket vackra spetsar. Vill gärna vara med i utlottningen.I Love it....Det är ju väldigt fint
    när dom är hand gjorda.Har en Dotter som gärna virkar.Härligt när barnen för traditionen vidare.
    Hoppas på lycka....MVH Eva Karlsson

    SvaraRadera
  51. Hej Maria!
    Nu har jag hittat rätt. Vill så gärna vinna lite jättefina spetsar.

    Mvh Anita

    SvaraRadera
  52. Det har kan jag bara inte motstå..... Länkar såklart, allt för att öka på chanserna
    Mia

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din tävling, jättevackra spetsar! Länkar i min blogg.

    SvaraRadera
  54. Har lagt in din tävling på min blogg så flera hittar till dig, tog mig friheten att satte in bild på spetsarna också, allt för reklamen !
    Kramiz

    SvaraRadera
  55. Wow vilken SKATT! Håller tummarna för mig själv :)

    SvaraRadera
  56. Hej! Vilka vackra spetsar! Hoppas att jag vinner, de kommer givetvis till användning hos mig. Såklart länkar jag till tävlingen från min blogg!

    SvaraRadera
  57. Hej Maria.
    Hittade hit genom Ruths blogg och blev sittandes och tittade på alla fina virkade spetsar din farmor suttit och virkat. Vill gärna vara med i utlottningen av spetsarna givetvis och länkar från min blogg men vill lika gärna vara en som besöker din blogg och få ta del av dina dagar och tankar.
    Nu ska jag läsa vidare i din blogg och ta del av det du delar med dig.
    Stor kram från mej.

    SvaraRadera
  58. Jag är med. Älskar spetsar!

    Kramen i

    SvaraRadera
  59. Hej!din blogg har inspirerat mig!en underbar blogg!jag deltar gärna i din utlottning av dina vackra spetsar.

    SvaraRadera
  60. Oj, oj, oj! Jag som älskar spetsar, vill verkligen vinna! Länkar o gör klart för två lotter! Kramis!

    SvaraRadera
  61. Vilka ljuvliga spetsar, vem skulle inte vilja vinna dem?
    Carin i U-a

    SvaraRadera
  62. Farmors spetsar, vilken härlig utlottning! Att bli en av vinnarna skulle vara för bra för att vara sant. En länk finns i min blogg!

    SvaraRadera
  63. Vilka underbara spetsar!!
    Sådana hittar man inte idag.
    Klart att jag vill vara med och tävla.

    Länken: http://carinasvardagsbestyr.blogspot.com/2011/01/tavling_15.html

    Trevlig helg Maria!

    SvaraRadera
  64. Underbart! Skulle komma till användning hos mig. En sån här gång önskar jag verkligen att jag hade en egen blogg så jag hade kunnat länka och öka mina vinstchanser. :) Men jag hoppas på tur.

    Britten

    SvaraRadera
  65. Så underbart fina spetsar du har. De hade man inte tackat nej tack till och vill gärna vara med i utlottningen!

    Håller tummarna!
    Mvh.
    Anki J.

    SvaraRadera
  66. Oj så fina
    jag deltar gärna med en lott

    SvaraRadera
  67. Vilken SKATT du har!! Självklart vill jag vara med och tävla om de underbara spetsarna! Skulle bli fina på små barnklänningar!!
    Har länkat hit från min blogg.

    SvaraRadera
  68. Hej
    så fina spetsar
    vill väldigt gärna vara med i din utlottning.
    Ha en go helg
    Eva.

    SvaraRadera
  69. Ååå, vilka underbara spetsar. Jag vill vara med i utlottningen och jag länkar på min blogg
    Assi

    SvaraRadera
  70. Hej Maria!
    Jag vill jättegärna vara med och tävla och kniper 2 lotter, tack!!

    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram ia

    SvaraRadera
  71. Vilken fantastisk skatt du lottar ut! Deltar gärna om detta!!
    Susanne

    SvaraRadera
  72. Oj så fina de vill jag gärna vara med och försöka vinna :)
    En lott blir det för min del.

    SvaraRadera
  73. Wow vilka otroligt vackra spetsar - tänk vilka fina saker jag skulle kunna göra av dem!
    Klart jag vill vinna!

    linnea_soderlund(snabela)hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Åh, va vackra spetsar, klart jag vill vara med på utlottningen.
    Lillemor

    SvaraRadera
  75. Oj, vilken fin blogg jag hittade här.
    Har nu tassat runt en bra stund...
    Länkar tävlingen i Himmelriket...
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  76. OJ... Jag som älskar spetsar måste ju bara vara med och försöka vinna!

    SvaraRadera
  77. vilka spetsar,vill bara vara med,tack för en bra blogg mvh
    annmargrethbertilsson@yahoo.se

    SvaraRadera
  78. Åhh vilka vackra spetsar, vill gärna vara med i utlottningen av dessa. Tar 2 lotter och länkar.
    Nu skall jag kika vidare på din fina blogg.
    Kram

    SvaraRadera
  79. Hej

    Vill gärna vara med! Jag länkar också!

    Kram

    SvaraRadera
  80. Hej! Vilka vackra spetsar,skulle gärna vinna dom! Jag hittade din blogg idag,mysig! Hälsningar Gunilla (ska försöka mej på att länka då skriver jag igen) ♥

    SvaraRadera
  81. Oj, vilken fin utlottning. Skulle passa så bra med den här vinsten, tänker nämligen sy nya hissgardiner. Så länkar gör jag direkt. Kram

    SvaraRadera
  82. ja det va många som ville ha något verkligen fint, handarbete och quilt är min hobby så man vet ju hur många timmar hon lagt ner kram märit

    SvaraRadera
  83. Hej! Å vilka fina spetsar. Hittade hit av en slump och skulle gärna vilja vara med i din fina tävling. Länkar från min blogg. Kram

    SvaraRadera
  84. Hej Maria,
    Vilka fina spetsar du lottar ut! Såklart att jag vill vara med i utlottningen.
    /Siv

    ronnb55(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Fantastiskt vackra spetsar. Jag är med och tävlar. Länkar för extra chans.

    SvaraRadera
  86. Hej! vilka fina spetsar! hoppas jag vinner. lägger även upp en länk på min blogg!

    SvaraRadera
  87. Wow vilka underbara spetsar.. Hoppas jag har tur i dragningen.. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  88. Hej Maria,

    Åhhhh, vilka fantastiskt vackra spetsar!

    Jag skulle vilja lägga Maleviks Rosenträdgård: http://maleviksrosentradgard.blogspot.com/ till lottdragningen. Gå gärna in och titta hur fint Håkan använder vackra gamla spetsar till sina rosor och hur fint de kan komma att återanvändas.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  89. Det där vore jättebra att vinna då jag syr mycket och handvirkade spetsar har man ju andvändning för.

    SvaraRadera
  90. jag vill gärna vinna

    SvaraRadera
  91. Oj vad jag vill vinna dessa,hoppas det lyckas med bara en lott eftersom jag inte ännu vet hur man länkar. Intressant att kika in på andras bloggar. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  92. Ja det är alltid roligt att ta lotter på vackra handgjorda saker hagsta@live.se

    SvaraRadera
  93. Du tillhör, en i mina ögon, lycklig lottad kvinna som i din familj haft någon som har älskat att handarbeta. Älskar allt vad handarbete heter, men tyvärr så finns det i mitt släkled ingen som tidigare uppskattat dessa underverk. Finns alltså inga sparade skatter, men efter mig och vad jag även hoppas mina barn kommer det att finnas en och annan skatt, uppskattad ? tja vem vet.

    SvaraRadera
  94. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning!
    Hittade hit via http://bernamis.bloggplatsen.se/.
    Har också länkat hit från min egen blogg.
    Väldigt generöst av dig att dela med dig av din vackra skatt.

    SvaraRadera
  95. Så fin premie! Og fin blogg :)
    Tar veldig gjerne 2 lodd hos deg :)
    Hilsen Grete

    SvaraRadera
  96. Åh så fina spetsar, vill gärna delta i utlottningen!

    SvaraRadera
  97. En utlottning på så vackra spetsar kan man inte missa! Länkar och har nu två chanser...inte illa.
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  98. Vilken fantastisk vinst.Jag vill såklart vara med,länkar så klart.Hoppas.....hoppas.;)Kram Ulrika

    SvaraRadera
  99. Så underbara spetsar. Vill gärna vara med i en sådan fin utlottning. Mvh Aydan

    SvaraRadera
  100. Älskar virkade spetsar. Så vad glad jag blev när jag hittade din blogg med en sån fin utlottning. Vill såklart jätte gärna vara med. Jag har länkat. Lena/isis

    SvaraRadera
  101. Hi Maria, I just found your lovely blog! Your grandmother's lace is so dainty and beautiful! I would love to win, not sure if you would be willing to send all the way to the United States! Regardless, I am still very happy to have discovered you. I am having a give away as well, it ends later to day if you are interested! Marcia in California

    SvaraRadera
  102. Oooo...
    Vill jätte gärna vara med & vinna..
    Hittade hit genom Maleviks rosenträdgård.
    Länkar med bild från min blogg Då kniper jag 2 lotter
    Kramis
    Sus

    SvaraRadera
  103. Jag älskar spetsar och samlar på så många jag kan komma över. Blev helt häpen när jag såg din utlottning av din farmors virkade spetsar, de är ju helt bedårande vackra !
    Jag länkar naturligtvis från min blogg:www.kullanderdesign.blogspot.com

    SvaraRadera
  104. Oj, så fina spetsar. Det är en stor lyx med hemgjorda spetsar. Jag knypplar själv så jag vet att det tar tid, vare sig man virkar eller knypplar spetsarna. Är gärna med i utlottningen! Länkar från min sida.

    SvaraRadera
  105. Wow! Vilken ljuvlig vinst! Jag är med på en lott.

    Ha en fin kväll

    /Anette

    SvaraRadera
  106. Så otroligt fin utlottning, jag som älskar gamla spetsar hihi. Jag är såklart gärna med och länkar dessutom.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  107. Vilken fantastisk utlottning. Jag bara måste vara med på en lott.
    /Veronica

    SvaraRadera
  108. Jag är med och bokar två lotter i mitt namn :)
    Har länge velar sy lampkjolar men lixom inte haft material till det.
    En länk hittar du naturligtvis i min lilla blogg:
    http://entavlingellertva.blogg.se/2011/january/marias-horna-lottar-ut-2-set-med-spetsar-tom-1.html

    Kramiz från Liz

    SvaraRadera
  109. Något sent men hittade hitt först nu. Underbara spetsar. Eftersom man syr mycket så måste man va med och tävla jag länkar även från min blogg.
    Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  110. God Morgon Maria!

    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning med 2 LOTTER! :)

    Vad fina spetsar du har och tänk vad värdefulla dom är!
    Jag är jätte glad att få vara med!

    Jag önskar dig en riktigt bra måndag och en fin vecka!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  111. Hej! Klart jag vill vara med! Du finns länkad på min blogg!

    Kram sandra

    SvaraRadera
  112. Oj, oj här var det många som gillar spetsar...Så vackra spetsar din farmor har gjort.....många många arbetstimmar som ligger bakom virkandet. Helt fantastikst. Jag är gärna med på utlottningen.
    Ha det gott Maria / Néa

    SvaraRadera
  113. Åh så vackra spetsar! Hittade precis hit till din trevliga blogg... Självklart vill jag vara med och tävla! Länkar från bloggen också...

    Ha en bra dag!
    Hedvig

    SvaraRadera
  114. Så vackra spetsar...Självklart vill jag vara med och se om man har tur. Har även länkat från min blogg..
    Ha det gott!
    Kramen, Britt-Inger

    SvaraRadera
  115. Så vackra spetsar vill jag försöka vinna, 2 lotter, jag länkar från min blogg också.
    Ha en bra vecka.

    SvaraRadera
  116. Vilka underbara spetsar!!!
    Klart att jag vill vara med på din lilla utlottning.
    Jag har länkat till dig på min blogg!
    Kram Ida, http://scrappida.blogg.se

    SvaraRadera
  117. Åh, jag älskar spets, helst om de är lite till åren & handgjorda, så jag vill jättegärna vara med i ditt fina lotteri!
    Har länkat till dig i min sidebar & håller nu tummarna :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  118. Så fina spetsar - så jag vill gärna vara med i din utlottning, länkar också så det blir 2 lotter :)

    SvaraRadera
  119. Så underbara spetsar. Dom vill jag vara med och tävla om.

    Nu var ju kommentaren klar till första lotten och jag fortsätter med att länka till dej i min blogg och länken kommer att finnas i min sidopanel också tills tävlingen är över.

    Gilla

    SvaraRadera
  120. Åååå, älskar gamla spetsar!! Finns så mycket underbart man kan göra med dem. Härliga stilleben, använda som hyllremsor eller dekoration på kuddar.

    Vill gärna ha två lotter så jag länkar dig på min blogg :)

    SvaraRadera
  121. Så nydelige blonder, utrolig snilt at du deler disse lekre båndene. :)
    Tar et lodd jeg. :)

    Klem, Anne.

    SvaraRadera
  122. Hej vilken annorlunda och fin utlottning..Jag vill gärna vara med och försöka,,2 lotter tack..Susanne i Fare

    SvaraRadera
  123. vilka ljuvliga spetsar du lottar ut. tacksam för en lott!

    SvaraRadera
  124. Oj oj vilka fina spetsar!
    Önskar så att jag fick vinna någon av dem!
    Har ingen blogg, men har din som en favorit.
    Hälsningar Rose-Marie!
    rosaed@telia.com

    SvaraRadera
  125. Mycket vackra spetsar. Självklart vill jag ha chansen att vinna.

    Har tipsat om tävlingen i min blogg.
    http://annikatavlar.blogspot.com/2011/01/gamla-vackra-spetsar-21-jan.html

    SvaraRadera
  126. Gamla spetsar är underbara! Så jag deltar mycket gärna i din utlottning. Har också länkat till din blogg.

    SvaraRadera
  127. Vilken skatt! Jag deltar gärna med en lott!

    SvaraRadera
  128. Spetsar kan man aldrig få för mycket av, då de är så himla fina!

    Tar 2 lotter, så jag dubblar mina chanser att vinna :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  129. Hej!
    Hittade hit genom AnnaMarias blogg Ett rött monogram.
    Vilken fantastisk present du fick av din farmor. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen, älskar spetsar, så jag tar två lotter och länkar med bild i min blogg.

    Hälsningar lisamaja

    SvaraRadera
  130. är självklart med och tävlar
    hagglundu@yahoo.se

    SvaraRadera
  131. Hej! Oj så mycket fint jag hittar genom Cilla.
    Jag är väldigt gärna med och jag länkar från min blogg som du är varmt välkommen till!

    Hoppas på tur, för jag bara älskar gamla spetsar. Underbar vinst och mycket generöst av dig att dela med dig av dessa, med tanke på att de kommer från din mormor :o)

    Allt gott önskar jag dig!

    Måddan

    SvaraRadera
  132. Hejsan!
    Hittade din blogg genom vit snö. Och tänkte ja varför inte vara med och se om man har nån tur...
    Du har en jätte mysig blogg och jag kommer helt klart att titta in ibland.
    Kram Mia Maräng

    SvaraRadera
  133. Vilka vackra spetsar!
    Klart man vill vara med och pröva lyckan!
    Länkar också!
    /Heléne

    SvaraRadera
  134. Vilka underbara spetsar du lottar ut... ärgärna med i din utlottning eftersom jag älskar spetsar. Länkar med bilden från min blogg.

    SvaraRadera
  135. Hej!

    Hittade din blogg hos Himmelriket.

    Vilka underbara spetsar din farmor gjort! En sån gåva är guld värd. Vill gärna prova min lycka med 1 lott (är blogglös).

    Ha det bäst!

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  136. Åh vilka underbara spetsar! Dessa skulle vara hur fina som helst till både scrapbooking och sydda alster.Tar gärna en liten lott.
    Har även länkat på min blogg.
    Kram MAlin

    SvaraRadera
  137. Underbara spetsar! Jag länkar från min blogg och jag hoppas på tur! Jag såg att du var kortmakare? Det är jag också. Nu skall jag kika genom din blogg lite närmare.

    SvaraRadera
  138. Vilka underbara spetsar, klart att jag vill ta chansen att vinna lite spets!

    Länkar från min blogg oxå.

    SvaraRadera
  139. Vilka ljuvliga spetar! Fantastiskt fint av dig att vilja dela med dig av dem! En rolig tanke är också att din farmor gav dem till dig samma år som jag föddes. Det skulle verkligen kännas speciellt att få använda de fina spetsarna i mitt pysslande! :)

    Länk med bild finns i vänster sidebar i min blogg.

    SvaraRadera
  140. Spetsar gillar jag och de kan komma till användning här hos mig !! Jag länkar i min blogg Kram Eva

    SvaraRadera
  141. Hej och tack så jättemycket för den fina kommentaren i min blogg!

    Vet du, du är såååå välkommen tillbaka till mig! :o)

    Lägger till dig som följare!
    Ha en underbar vinterdag!

    Måddan

    SvaraRadera
  142. Oj oj oj så fina spetsar tar jätte gärna en lott
    och hoppas på tur

    //anneli

    info@cawo.se

    SvaraRadera
  143. Hej!
    Hamnade här via en annan blogg.
    Vilka fina gamla spetsar du lottar ut! :)
    Vad generös du är! Tycker om sådant som har en historia. Jag blir gärna med och provar lyckan med 2 lotter.

    Hälsningar Nina

    SvaraRadera
  144. Såå fina! Jag vil gärna vara med, så två lotter til mig! Länka från min sida:-)
    Kram Emma

    SvaraRadera
  145. Vill jättegärna vara med o tävla om de gamla fina spetsarna. Tar två lotter på en gång, kommentar+länkar på min blogg!
    Kram på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  146. Hej du, vilken skatt klart att jag vill vara med. Lägger en bild med länk hit på min blogg. Helt underbara spetsar!!! Ha en fin vecka/Gela

    SvaraRadera
  147. Nämen ska du verkligen ge bort dessa? Väldigt fina är dem och jag skulle ha användning för dem. Men jag tycker det är synd att du ska ge bort dem när din farmor har gjort dem. Vill gärna vara med, vinner inte jag så hoppas jag dem bli väl omhändertagna av någon annan. Må så gott från Inga-Lill (famwarnil@hotmail.com)

    SvaraRadera
  148. Vilken SKATT!! Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om denna underbara vinst! :D

    SvaraRadera
  149. Vilka fantastiskt vackra spetsar!!!

    Tack för att du ger mej chansen i utlottningen =)

    Här hittar du länkningen från min blogg: http://monica66.blogg.se/2011/january/tank-att-vinna-sa-vackra-spetsar.html

    Kram, Monica

    SvaraRadera
  150. WOW vad måååånga som vill
    delta i din utlottning
    Nu hoppas jag att jag
    har någon chans att vinna
    denna gåva bland alla
    dessa bloggare.

    Det blir 2 lotter för mig
    (länkar självklart)

    Ha det gott! Kram/Sofia

    SvaraRadera
  151. jag vill vara med och hoppas på en enorm tur!

    SvaraRadera
  152. Jag vill också vara med i din tävling, men jag ser att motståndet är stort ;)
    Hittade till din blogg via en annan idag, vad mycket fint du gör! Jag fastnade särskilt för dina ulljackor, har sytt liknande modell själv men inte i ull.
    Jag länkar självklart!

    SvaraRadera
  153. Jag är gärna med :-)
    Spetsarna skulle passa fint till min scrapbooking och mina handgjorda kort.
    Blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/21-januari-vinn-vackra-spetsar.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  154. Vilken skatt !!! Jag är gärna med, länkar naturligtvis och hoppas på tur !!!
    Kramar Madde

    SvaraRadera
  155. YEAY vilken vacker spetsig utlottning och jag tar gärna två lotter.
    http://lantzhobby.wordpress.com/2011/01/19/vackra-spetsar/

    SvaraRadera
  156. Wow, vilken underbar ljuv utlottning. Klart man vill delta.Är följare och jag har länkat .
    Spets är så vackert, tänk vad kvinnor kämpade för att lakan och handdukar skulle vara vackert förr. Nu är allt färdigtryckt.
    Om jag vinner ska jag vårda dom ömt och göra nåt fint.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  157. Grattis till att så många vill vara med i utlottningen! Jättefina spetsar, jag är gärna med också! Jag nöjer mig med en lott i och med detta inlägg och hoppas på tur! Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  158. Vilka underbara spetsar. Dessa kan man dekorera med bara genom att lägga fram dem i en fin korg. Det vore en dröm att vinna. Länkar till utlottningen i min blogg. Må så gott!

    SvaraRadera
  159. hej! Hittade hit till din blogg och tävlingen. Vill gärna vara med och länkar i min blogg=2 lotter!
    Spetsarna ser vackra ut, hoppas jag har turen.
    ~marita~

    SvaraRadera
  160. Vilken skatt du har!
    Klart jag vill vara med i din tävling!

    SvaraRadera
  161. Åh himmel vilka fina spetsar! Jag är gärna med och tävlar. Länkar såklart i min blogg = 2 lotter :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  162. Hej
    Hittade hit av en slump....så fin blogg du har, återkommer gärna.
    Men... vilka fina spetsar du fått, skulle bli överlycklig att få pyssla med några av dem.
    Jag länkar från min blogg så jag får två lotter..
    Håller sedan alla tummar och tår.
    MVH Heidi

    SvaraRadera
  163. Jag är gärna med, två lotter!

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/01/21-jan-vinn-spetsar.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  164. Oj, vilken underbar tävling! Och sånt gensvar du har fått. :) Jag vill gärna vara med, två lotter tack. Länkar från Landet Krokus.
    Ha en fin kväll!
    //Anna-Karin

    SvaraRadera
  165. Vilka vinster! Provar lyckan och hoppas. Barnen skulle bli överlyckliga om vi skulle få lite spets här hemma som kan förgylla egenpysslade saker.

    SvaraRadera
  166. Wow! Vilka spetsar! Jag virkar mycket, men sån spets är mer än jag har tålamod till..! Är gärna med och tävlar om detta fina pris! Jag har länkat på min blogg, så två lotter tack!

    SvaraRadera
  167. vi är med. vi skulle andvänd de till bla att göra egna fina inbjudningskort till vårat bröllop och fin duknings deco..

    har tipsat på våran blogg om denna tävling.
    http://varstoradag.blogg.se/2011/january/vinn-hosa-maria-21-jan.html

    tobbeochchanne@live.se

    SvaraRadera
  168. jag är gärna med och tävlar :) Har även länkat på min blogg.
    /Cecilia

    SvaraRadera
  169. Åhhh, vilka ljuvliga spetsar. Jag är sååå gärna med och tävlar. Har även länkat från min blogg så jag tar 2 lotter tack!!!

    Härlig blogg, Anette

    SvaraRadera
  170. Oj vilka underbara spetsar och vilken farmor :) Man blir glad av denna bild och när jag tänker på henne. Vilken present! Jag tar gärna en lott!

    SvaraRadera
  171. Hejsan, helt underbara och vackra spetsar som jag sååå gärna vill vara med och tävla om.
    Deltar med 1 lott, tack.

    Bästa hälsningar Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  172. Hej!
    Detta var en ny trevlig bekantskap, vilken vacker blogg du har! Jag blev nyfiken när jag såg din utlottning hos en annan bloggare.Vilken duktig farmor som har gjort så mycket vackra spetsar. Jag är gärna med bland alla andra och lägger en länk på min blogg. Så tar jag mig friheten och lägger din vackra blogg på mina favoriter, så jag kan komma tillbaka och njuta av allt vackert du visar.
    Kram och tack för titten!
    Raina

    SvaraRadera
  173. Jag blir helt frälst när jag ser de fina spetsarna, jag tar gärna två lotter och jag ser till att länka till dig från min blogg!
    Vintriga kramar//Maria

    SvaraRadera
  174. Åh, om det är någon utlottning jag verkligen verkligen vill vinna så är det denna! 2 lotter till mig och nu håller jag tummarna!!

    SvaraRadera
  175. Hej,vilka vackra gamla spetsar. Jag vill gärna deltaga i utlottningen och har länkat till dig i min blogg Vit känsla året om. :0) Marina

    SvaraRadera
  176. Hej där!
    Vilka fina spetsar, helt i min smak! Kul dessutom att du vill dela med dig! Däremot brukar jag aldrig vinna....Även en länk!
    Hittade din blogg via någon annans-brukar vara så! Hit kommer jag fler gånger!
    Ha det så gott!
    Carin

    SvaraRadera
  177. Underbara spetsar! Jag är med i utlottningen med en lott.

    SvaraRadera
  178. Hej! Vilka fantastiska spetsar! Skulle turen vara på min sida kunde de kanske få dekorera en väska, eller två. Hoppas på tur gör
    Marie

    SvaraRadera
  179. Ah vilka underbara spetsar, vilket otroligt hantverk!!! Och vilken tur, jag hinner va med - tar två lotter och länkar hit från min blogg!

    Annlouise

    SvaraRadera
  180. Åååååh vilken dröm att vinna detta...
    Jag hoppas på tur

    SvaraRadera
  181. Hej Maria !
    Jaj är tyska och min svenska är inte so bra.
    Din spetsar är so fint.jag vill jette gärna vara med på din utlottning.Länkar till din utlottning på min blogg.
    Kram
    Kersti

    SvaraRadera
  182. For noen fine blonder /spetsar du har å gi bort. Det er jo helt utroligt.
    Vil gjerne være med i trekningen om disse...
    En utrolig fin blogg du har forresten.
    Mvh mrotne@yahoo.no

    SvaraRadera
  183. hej jag vill också vara med jag länkar till min blogg kram maria

    SvaraRadera
  184. ååååå vilka spetsar! Jag som älskar spetsar och blommor i hop! Vilken tur att jag såg detta! Jag tar två lotter coh länkar från min blogg! Tänk att de äldre förr gjorde så mycket vackert, inget vår generation pysslar med tyvärr.

    SvaraRadera
  185. Ohh! Hittade inte bara ett lotteri med otroligt vackra spetsar, ovärderliga, utan även en härlig Blogg! Ska genast både länka till utlottningen och sätta bloggen bland mina bokmärken.

    SvaraRadera
  186. Hold op hvor er det nogle flotte blonder, jeg vil også gerne være med selvom chancen ikke er stor.

    Jeg elsker at følge alle jeres blogge, det giver mig rigitg meget inspiration.

    Kh Majbritt/Danmark
    jensen.majbritt@yahoo.dk

    SvaraRadera
  187. Vilka vackra spetsar - jag är med och tävlar och har även länkat från min blogg!

    SvaraRadera
  188. Jag är med! Vilka vackra!
    Har länkat här:
    http://turkost.blogspot.com/2011/01/spets.html.

    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    SvaraRadera
  189. Vilket arbete som utfördes förr i tiden...
    Sååå vackra!
    Är med och hoppas på en bra start på året med en vinst.
    Ha det så bra!
    kramar
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  190. Jag vill vara med i utlottningen om de fina spetsarna och har länkat i högerspalten hos mig, http://luxkvinnan.blogspot.com/.

    SvaraRadera
  191. Vilka underbara spetsar!!!
    Klart man vill vara med och tävla om ett sånt fint pris!
    Länkar på vår blogg = 2 lotter =)
    Ha en fin helg!
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  192. Helt underbara spetsar! Jag vill såklart vinna!:-) Länkar på min blogg = 2 lotter!

    SvaraRadera
  193. Hej du fina,

    Vilka underbara spetsar. har tagit två lotter i din fina tävling

    SvaraRadera
  194. Nu fick jag minsann skynda mig för att hinna vara med i din utlottning!
    Två lotter för mig, tack!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  195. Åh tänk så skoj det skulle vara att få prova lite spets på mina amigurumisar! Skulle bli så fint!

    SvaraRadera
  196. Jag är väl för sent ute, såg först idag din tävling! Men försöka kan man:)Jag älskar gamla handarbeten!!!!

    SvaraRadera
  197. Wow vilka fina spetsar! Jag måste såklart vara med i utlottningen! :) Jag har även länkat!

    SvaraRadera
  198. Ooooh så underbara spetsar! Önskar verkligen ha en chans på dom. Har ingen blogg men älskar verkligen att läsa såna som din.Det ger mej livsglädje. maloo91@hotmail.com

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)