måndag 17 januari 2011

Klart...

är nu rummet på andra våningen. Det blev aldrig några förebilder för det gick så fort när maken körde igång så jag hann inte med. Så det syns ju inte så mycket. Och det blev aldrig riktigt bra ljus idag ....aldeles grått.
Tänk er en masa furu och murriga tapeter. 
Det återstår lite lister och små jobb mm.  Men jag tycker vi kan säga att det är klart i alla fall.

Båthörnet





Mitt älskade Indiska bord

Tullpaner på bordet
Gamla kistan med ram/vas över,  köpta på Blomsterlandet. 



 


7 kommentarer:

  1. Det ser jättefint ut :-)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint, gillar verkligen inredningen det har ni lyckats med. Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev och vilken fin båt!
    Ha en fin kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Your blog is great. I'm following you now, hope you're gonna follow back. Talk soon and all the best in the meanwhile
    http://wedding-planner-costa-azzurra.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. Vilken fin båt, och bordet är jättefint. Så fint det blev när ni fick ljusa väggar.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Vilket fint soffbord! =) Fina bilder från ert hem!
    Kram Elenor

    SvaraRadera
  7. Så mysigt, jag tycker om inredning då man blandar gammalt och nytt<33

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)