måndag 17 januari 2011

Helgen är över....

och datorn klickar igång igen. Hoppas ni haft en härlig helg.
I lördags var vi ute på lite ärenden som tex. köpa nya lister till övervåningen, lite mera färg osv.
Besök hos sonen och hjälpt honom med lite plock som är svårt att fixa med kryckor.
Nu är kan man säga att övervåningen är klar......ljuvligt. Tar bilder så snart ljuset infinner sig. Det har regnat och varit trist väder. Och det tar på snön vill jag säga.

Responsen på Farmors spetsar har varit fantastisk. Det gläder mig.

Nu skall jag hälsa på ute hos er alla en stund.




4 kommentarer:

  1. Nog tar det ppå snön alltid, det ösregnade igår och vägarna var glashala. Har 3 mil ut till E18 på en liten väg dessa 3 mil tog många långa minutrar igår. Vacker bild och vilken fin receptbok på bilden.
    Önskar dig en trevlig dag.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Ja så fruktansvärt grått och trist det är ute nu..
    Vad bra att du haft en bra helg, jag me...

    Önskar dej en finfin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack för peppningen Maria... den värmer :)
    Här töar det som bara den.
    Rätt skönt faktiskt, synd bara att det blir så blaskigt å skitigt.
    Ha en bra dag. /Kram

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Det töar faktiskt här i mitten av landet oxå.:) Några plus grader ute och lite regn.
    Jag älskar snön men i måttliga mängder och den ska bara stanna fram till januari. Sedan ska den bara helt mirakulöst försvinna. Tycker inte om töblask och slask...
    Hoppas du får en bra början på veckan!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)