söndag 23 januari 2011

Feng Shui Buddha....

hos Linda på Living Like Linda
http://livinglikelinda.blogg.se/2011/january/om-du-visar-din-sa-ska-jag-visa-min.htmlh
finns en utmaning att visa upp sin Buddha man har hemma. Min lilla Buddha har jag ärvt från min pappa. Kan tänka mig att han köpte den någon gång på 40-50 talet i fjärran land. Jag älskar den så mycket. Sedan står den säkert inte som den skall enl. Feng Shiu...men det får jag ändra på.

Bilden blev inte så jättebra....





















6 kommentarer:

  1. Den var jättefin..
    Jag vill oxå ha en buddha... :-)

    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Un buda muy bonito con una linda história.
    Feliz comienzo dela semana
    abrazos, Yeyita.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin buddha!
    Vad kul att du kikade in hos mig :)
    Önskar dig en bra dag
    /Helena

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du kikade in hos mig =) Riktigt fin Buddha och spännande att den har en lång historia bakom sig! Hoppas att du får en bra start på veckan =)

    SvaraRadera
  5. Så fin han är! Ser genuin och äkta ut på något vis.

    SvaraRadera
  6. lite sen på att kolla in din buddah men Kina blockar blogspot så får passa på när det går :-). gillar verkligen att din buddah kommer med en historia!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)