torsdag 20 januari 2011

En riktigt...

bra och skön dag.
Har hälsat på alla mina bloggvänner, promenad i solen, lite hemma fixa och dona, mat och fika också.
Kikat lite i Feng Sui boken om att röja=inspirerad=fixat bort bröthörnet i köket se bild.
Skall nu förbereda inför lottdragningen på farmors spetsar. Sedan blir det nog lite läsa bok och Antikrundan.

Här kommer bilden på ett organiserad plats för div papper, tidtabeller, fågelböcker mmm. Är så nöjd :) Köpt på Balders Hage i Alingsås av märket Bruka.
























10 kommentarer:

  1. Hallå i solen :) Så du har haft sol idag :) Orättvist *skratt* Här snöar det igen :( Jag som nästan hade vant mig vid vårvädret ;)

    KRAM! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, de där oorganiserade bröthögarna hittar alltid en plats. Tack för inspirationen.

    SvaraRadera
  3. Vilken bra plats för alla "högar" man samlar på sig!!Tack för hälsningen och ha en riktigt go helg själv..Kram Torprosen

    SvaraRadera
  4. Fin och mycket användbar,.. Länge sedan jag besökte Alingsås, kanske dags för ett besök där snart. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag har oxå haft sol idag. Det är såå skönt att rikta näsan mot solen och bara njuuuta nu.
    Visst är det härligt att rensa i röran. Jag har bokat loppisbord, så jag ska byta ut mitt "skräp" mot pengar.
    Det blir nog en antikrunda här oxå i kväll.
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Har det inte varit en underbar vinterdag med sol och rimfrost som gnistrar så vackert. Vilken praktisk och snygg organiserare.
    Gillar att besöka Balders Hage när jag är i Alingsås.
    Kram och ha en bra kväll!
    Raina

    SvaraRadera
  7. Varit soligt I malmö också idag - härligt!

    SvaraRadera
  8. Vilken trevlig blogg, med blandat innehåll från livet!
    Så bra ordningen blev, och snyggt dessutom =)
    Själv rensar jeg alltid i röran men blir liksom aldrig klar...
    Kul att inspireras av andra =)
    Tack för titten, Sussi

    SvaraRadera
  9. Här har också varit soligt och fint idag. Har gått en långpromenad med hunden och njutit. Tyvärr missade jag antikrundan men det kanske kommer i repris.
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  10. Smarta fack för småprytt och papper, den riktigt pryder sin plats också, ett bra köp !
    Kramen

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)