onsdag 19 januari 2011

Boktips & Antikrundan

Vill slå ett slag för denna boken.....ingen deckare, ingen kärleksroman men vad är det då. Jo Rensa i röran med Feng Shui av Karen Kingston.

Jag har läst den för ett par år sedan och saknar den ibland. Den är så bra och lite roligt skriven. Så idag investerade jag i en egen bok. Jag vet att jag behöver en spark i rumpan ibland när det gäller sådant här. Det är lätt att tuta på som vanligt utan att egentligen tänka på det. En sådan här bok skall man ju läsa/bläddra i en gång om året kanske.

Så nu jäklar ......

I kväll blir det Antikrundan..härligt mys i soffan.
God kväll på er från Maria






















5 kommentarer:

  1. Fräck som jag är så har jag kikat in på din FB. Det ligger en vänförfrågan där och ett meddelande!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. För övrigt så kan jag bara hålla med om ditt boktips! Rena bibeln! Jag har varit duktig på att städa undan människor som passerat "bäst före datum." Snart kommer turen till skåp och lådor i hemmet.... om jag orkar....

    SvaraRadera
  3. Tänk att det här med att RENSA I RÖRAN har börjat sprida sig som en löpeld bland bloggarna på sistone. Joorå...jag har oxå blivit frälst. Här rensas det av hjärtans lust och jag har bokat loppisbord, så nu ska röran omsättas i pengar.
    Ha det gott! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Vad ser jag, har missat antikrundan ? då får jag titta på PLAY i morgon, tycker det är ett intressant program.
    Kram och god natt.

    SvaraRadera
  5. Hej!!!
    Kikar också in till dig här med en torsdagshälsning.

    Hoppas allt är bra hos er.

    Passa även på att kika på en tävlig jag är med i. Vem vet, kanske du har turen att vinna.
    Det vi tävlar om är Emma Jangestigs bok "Varför gråter inte Emma?"
    En bok om händelsen i Arboga när Emma förlorade sina två barn.

    Många kramar

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)