måndag 10 januari 2011

Blogg....

Nu är det dags att uppdatera mig vad ni mina kära vänner haft för er. I den långa helgen nu har jag tyvärr varken hunnit eller haft tillfälle att blogga runt. Det har varit mycket att annat som hänt.
Ja dels ser ni att sovrummet nu är klart...underbart! Vi trivs så gott med detta. Men det gjorde att allrummet på andra våningen såg ännu skabbigare ut så nu har det börjats måla även där. Det är samma förutsättningar som sovrummet med vävtapeten, furu mm.

Sist men inte minst så har vi sonen med den brutna foten. Han är nu opererad och gipsad igen Gipset skall sitta i sex veckor i alla fall. Han fick göra om gipset en dag efter operationen för det blödde igenom och kändes inte bra. Men nu verkar det funka. Så vi har varit en del hos honom och pysslat. Inte lätt med en gipsat fot och kryckor. Hans hem är nu handikapps anpassat :) Så det känns stabilt just nu.

Men nu skall jag inte skriva så mycket mer utan åka runt till er och hälsa på.

Gör er en fortsatt god dag kramar från Maria

5 kommentarer:

  1. Gomorron
    Så fint ni gjort i sovrummet, vitt och mörkrött är favoritfärger här också. Stackars sonen, bruten fot låter riktigt jobbigt.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. vad jobbigt för sonen... men han reder sig säkert... Han har säkert muskelstyrka nog att gå på kryckor.. men ute ska han kanske inte va i denna halka...

    Ni gör vårfint hemma förstår jag :-)
    Vad härligt!
    Önskar dej en skön måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj vad ni står i. Härligt med nytt å fint i sovrummet.

    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Tack för din rara hälsning, min dag har varit bra har äntligen varit till frissan och kortat av håret. Åhhh så skönt!

    Verkar som det reder sig bra för sonen nu, skönt att känna sig trygg som förälder.

    Hoppas din dag varit bara bra!! KRAMAR Helena

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)