onsdag 8 december 2010

Vet inte...

vad jag skall roa er med nu på bloggen. Men jag tog en promenad ner till stan. Lite råkallt men skönt. Div ärenden bland annat till färgaffären för att hämta färgprover. Vi (maken) skall ju måla om på vår övervåning och väggarna skall bli Stockholmsvita. Både i stora allrummet och sovrummet. Sovrummet skall sedan gå i vitt, grönt med lite inslag av rött. Allrummet då i vitt, blått (vi har blå soffor) mörka möbler som redan finns och som vi älskar. Mina helt klart stora favoritfärger vad gäller inredning är just grönt, engelsk rött, blått med en vit bas på väggar och snickerier. Men den makeover blir inte förrän efter alla helgerna.
I övrigt har dagen passerat och allt är lugnt. Ha en god kväll ni alla :)

Lite inspiration








1 kommentar:

  1. Grönt är ju en jättevacker färg, men konstigt nog har jag inte mycket grönt hemma... får nog ändra på det!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)