torsdag 2 december 2010

Värdekupong Fägring Stor Blommor & Design

Som läsare på Marias hörna får du en värdekupong hos Fägring Stor                                        
Hej! Kylan har kommit och julen närmar sig!
De lokalodlade succe-julstjärnorna från de föregående åren har samma pris i år:
49.- styck eller 2 för 89.-
Julrosor finns i kruka fr 59.-
Orkide, azalea, murgröna, cypresser mm….
Glöm ej julens stoltaste blomma:
AMARYLLIS   nu finns vita, röda och den vackert mörkröda ”Benfica” inne.
Vi har en mini amaryllis ”kollibri”.  Vit med många ”kjolar” Underbart gullig.
Kvalitetshyacinter och tazetter också naturligtvis,
Beställ nu eller kom in å njut!
Här finns mycket annat stort å smått, mjukt å hårt,
att ge bort eller unna sig själv i julklapp.
Textade skyltar är HETT just nu.. och finns här.
Nu kommer en pall med spännande prylar . Det blir som julafton när jag packar upp detta.
Är ni sugna på kurs?
Den 12 dec  har jag en kranskurs på Tallhyddan.
Det ska bli en mysig söndagförmiddag med pyssel
 och julens frukostbuffé eller fika för de som önskar .
Anmälan till mig eller Tallhyddan tel 10052                    kostnad inkl grundmatrial  170.- (pynt tillkommer)
Vill du ordna en pysselkväll i butiken med mig. Det fixar vi ! Hör av dig!
Ha en skön månad!  Med vänlig hälsning   Berit  Fägring Stor,   Magasinsg 1 Alingsås   tel 10215
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)