tisdag 28 december 2010

Katastrof....

i håret nu. Så jag har tur som fick tid hos frissan nu på förmiddagen. Skall bli skönt att får ordning på frillan till Nyår. Det var också underbart skönt att träna igår, somnade gott sedan. I eftermiddag skall jag till sköterskan och kolla puls och blodtryck. Jag är väldigt yr ibland...känns lite läskigt. Har haft väldigt låg puls tidigare så vi får se. Men nu skall jag fixa till mig för promenad till frissan om en stund. Så på med stora vintermunderingen för det är kallt där ute.

Bild från EvanDesign.Klicka på bilden så rör jag mig :)

2 kommentarer:

  1. Hahaha.., vilken härlig bild Maria!
    Jag tror ju inte att ditt hår ser ut som hennes men visst är det gott att bli klippt och tillfixad.
    Yrsel låter inget trevligt, det påverkar en nog väldigt mycket kan jag tänka.
    Njut hos frissan...
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera
  2. åhhh vad härligt att du fick en tid hos frissan.. Det är konstigt det där m håret.. Det kan vara lite långt men fungera bra. Men så en dag när man ska fixa sig så funkar det inte alls.. hur kan det ändra sig på en natt?

    Hoppas du blir fin i håret och får en riktigt bra dag!
    kram

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)