lördag 18 december 2010

Inköp av...

julgranen skall ske idag. Både till oss och dottern. Får ju ta den i bilen hem till henne.Det råder ju granbrist så vi får väl se hur det går.
Sedan ikväll blir det en mysig födelsedagsmiddag i Lerum hos min goa svägerska Lotta. Även svägerskan Eva har fyllt år så det blir dubbelkalas. Så jag har fixat två present etiketter till deras paket.
Så nu skriver jag nog inte mera idag. Ha en riktigt go lördag ni alla. Kramar från Maria

Den ena ser ju lite rosa ut, men är vit. Lite halvjuliga sådär.

8 kommentarer:

  1. Vilka fina kort/etiketter du gjort :-)
    Blev det ngn gra köpt idag? Hos oss var det värre att ens får tag på en gran. Jo det fann kungsgranar fast de kostade 600kr.. det tycker inte jag att det är värt...

    hoppas ni får en trevlig kväll hos vännerna!
    Kram

    SvaraRadera
  2. snygga ! ha det så trevligt

    SvaraRadera
  3. Jättefina......och så kommer de vackra korten till Lerum........./ Néa

    SvaraRadera
  4. Fick du tag på någon gran?
    Vad kul att du skulle på kalas i Lerum idag! Där bor ju nämligen jag!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du fick en trevlig kväll igår och att du fick hem en fin gran!

    SvaraRadera
  6. Fina etiketter du gjort till svägerskorna och stort grattis till dem.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Va roligt med gran men får i år stå över på grund av platsbrist torpet är inte så stort men juligt blir det ändå.
    Ha en go julvecka/kramar

    SvaraRadera
  8. Ja nu blev de nog extra nyfikna när de fick se dessa vackra etiketter!
    Snart kommer ju även tomten och fyller på med nya paket. och många varma julkramar får du här från Mej
    Kristina

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)