tisdag 14 december 2010

Helgen som var....

Inte någon data eller blogg alls i helgen som var. Ganska skönt det också. Jag skall inte sitta för mycket vid dator heller...blir väldigt hjärntrött av detta :)
Lördagen var grå och slaskig = trist. Var iväg lite med maken samt en tur ut till Torp Kringeläng som det heter.
Dom har en liten loppis och fika. Fikat var det godaste jag ätit på länge.På loppis hittade jag en gammal rakspegel som skall målas om framöver...färg har jag inte bestämt ännu. Söndagen bjöd på ett strålande väder med sol och minusgrader. Då blev det promenad.
Bild lånad på nätet, min spegel är fult grön.

3 kommentarer:

  1. Rakspeglar är så vackra.....blir spännande att se den målad framöver.
    Visste inte att Torp Kringeläng har café och loppis. Dit måste jag åka efter alla helger....Ha´ en härlig dag. / Néa

    SvaraRadera
  2. Ibland gör det gott med lite data paus.. :-)

    Ha en riktigt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att höra av dig. Alltid roligt med nya bekantingar.
    Hoppas du har en bra dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)