onsdag 29 december 2010

Hela Dagen....

har jag och maken varit på språng. Var hos psykoterapeuten i förmiddags. Sedan bar det av till div affärer shoppingcentra mm. Så trevligt så. Blev lite nya kuddar, en ny borrmaskin till maken, en god lunch. Snurrade in på Indiska, men där var väldigt utplockat och en massa rea. Panduro hobby fick också ett besök. Köpte lite pyssel papper samt lite förvaring. Kuddarna köptes på Chili samt Hemtex. Så nu är jag ganska så trött. Vi drar oss till soffan med lite ost, vin och kex nu.

MEN jag måste ge er ett filmtips. Om ni inte sett filmen The Holiday. Så gör det. Så mysigt. Vi såg den igår kväll. En riktig må bra film....

Denna urmysiga stuga är med i filmen.

5 kommentarer:

  1. Roligt att kika på reor, alltid så följer det något nytt med hem, så blev det även för dig i dag, kul..
    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Förnya sig är alltid roligt o köpa till hemmet så kul. Vad ska du pyssla för fint? Tack för tipset om filmen. Ha det så gott så här på slutet av 2010
    Kramizar från torpet o Önskar dig Gott Nytt År

    SvaraRadera
  3. Vad kul med lite nytt!

    ha en fin em & kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller med om filmen,jag bara älskar den!Ha en trevlig nyårsafton!kram kram!

    SvaraRadera
  5. Den filmen är bra.

    GOTT NYTT ÅR !!!

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)