måndag 20 december 2010

God Morgon.....

Granen blev köpt. Men det var svårt för allt var väldigt urplockat och inte mycket granar kvar. Men vi hittade både till dottern och oss. Lördag kväll hos svägerskan var jättemysig och väldigt god mat serverades. Söndagen gick till lite julhandling, slappa och se en film på kvällen.
Om ni inte sett The Polarexpress med Tom Hanks kan vi rekommendera denna. Så mysig och julig familjefilm.
Nu har ju maken åkt till jobbet och jag lullar runt i morgonrock.....härligt.
Höres mera senare idag.

6 kommentarer:

  1. hej maria
    tack för dina goa rader...jag tror dom blev nöjda =) vill önska dig en skön och rofylld jul
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Tack för peppning:)
    Jo jul blir det ju på ett eller annat sätt ändå..gott att du fått granen köpt, hoppas att maken hittar en idag..låter härligt med mys i morgonrock, själv ska jag ut med vovven innan jobbet, hu!
    kraam

    SvaraRadera
  3. Haha! Lät som en beskrivning av mig det där sista. Här har maken också åkt till jobbet och jag lullar omkring i morronrock!! Har svårt att ta den av mig på morronen. Är så skönt att bara vara...!
    Ha en skön dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Den filmen har jag sett och den är riktigt bra :) Ha en fin Måndag!

    SvaraRadera
  5. Köp en plastgran dom är så fina och naturtrogna, juldoften står hyasinterna för. Har inte haft en riktig julgran på 35 år, slipper barr och skit. Gå du och mys i din morgonrock och känn att du inte skall stressa mera inför julen.
    Ha det gott min vän / kramen

    SvaraRadera
  6. Här är ingen risk att man kan lulla i morronrock... här har det skottats snö.. igen. :(
    Den filmen är bra.
    Ha en bra dag.

    SvaraRadera

TACK snälla för din kommentar! Jag blir jätteglad för din hälsning!.♥♥♥
Om du inte har någon blogg, välj anonym så funkar det. :)